آموزشگاه موسیقی گام

 

آموزش موسیقی کودک در کرج ( ارف )

آموزش موسیقی کودک در کرج

آموزش موسیقی کودک در کرج ( ارف )

آموزشگاه تخصصی موسیقی گام موزیک پیشتاز در ارائه آموزش موسیقی کودک در کرج (ارف) می‌باشد. این آموزشگاه تدریس موسیقی کودک در کرج را بصورت تخصصی در بهترین فضا و محیط آموزشی برای آموزش و ثبت نام کودکان با استعداد شما برای فراگیری اصول مهم ایجاد کرده است. 
به استناد یک مقاله منتشر شده از نتایج بررسی‌های مرکزی علمی در کانادا در سال 2004 میلادی، میزان بهره هوشی در کودکانی که در هفته حداقل یک جلسه اموزش موسیقی کودک را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند نسبت به هم سن و سال‌های خود تحت اموزش موسیقی کودک نیستند سطح آی کیو (IQ) بالاتری دارند.

آموزش موسیقی کودک در کرج

طی تحقیقات صورت گرفته، مشخص شده آموزش اصولی تئوری موسیقی تاثیر شگرفی در بروز توانایی‌های ذهنی کودکان و رشد استعداد آن‌ها دارد.
از طرفی دیگر با آموزش در توسعه و افزایش هوش و استعدادهای موسیقی کودکان خود نقش موثری خواهید داشت. آنچه امروزه در پیشرفته ترین کشورهای جهان برای کمک به تقویت تمرکز و اعتماد بنفس کودکان در حال انجام و پیگیری موثر است تشویق به یادگیری یکی از آلات موسیقی برای کودکان است.
بنابراین تدریس موسیقی به کودکان یا آموزش ارف به کودکان، به آنها کمک می‌کند تا تمرکز و تمامیت ابرازی خود را تقویت نمایند. بدلیل بکارگیری حواس کودکان در فرایند یادگیری آنها به مرحله تفکر و تمرکز عمقی وارد می‌شوند. با داشتن تمرین و ممارست در حفظ این مهارت‌ها کودک در سایر زمینه‌های تحصیلی و زندگی نیز رشد موثر و خلاقانه ای می‌کند.
آموزش موسیقی کودک در کرج ( ارف ) همواره به صورت دوره‌های کاربردی در آموزشگاه موسیقی گام در کرج برگذار می‌گردد. ارف یا موسیقی کودک شامل روش‌های تدریس تکنیکی موسیقی به کودکان می‌باشد.

آموزش موسیقی کودک در کرج

تمرکز ما در آموزشگاه تخصصی آموزش موسیقی کودک در کرج همواره بر روی ایجاد محیطی پویا و الهام‌ بخش برای کودکان مستعد یادگیری ساز ارف است. گام موزیک بعنوان بهترین آموزشگاه موسیقی کودک در کرج همیت و تلاش خود را برای ساختن فرصت‌های برتر آموزشی بکار گرفته است تا در ردیف اولین‌های آموزش موسیقی کودک کرج باشیم تا برای تجربه و نشان دادن مهارت‌های منحصر به فرد فرزندانتان در عرصه موسیقی، خدمات برتر آموزشی را ارائه کند.
اکثر والدین برای شروع آموزش‌های موسیقی برای کودکان خود این سوال را از ما می‌پرسند که آیا فرزند ما شرایط سنی لازم را برای آموزش و یادگیری دارد؟ برای شروع زود نیست ؟ یا از زمان طلایی یادگیری و شروع نگذشته است؟؟؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم یادگیری موسیقی صرفا محدود به یک زمان خاص نیست. فرایند یادگیری و اموزش موسیقی یک مهارت لازم و ضروری برای تمام سنین است.

آموزش موسیقی کودک در کرج

اما در خصوص تدریس موسیقی به کودکان در کرج باید گفت که بهترین سنین برای شروع موسیقی و استعدادیابی بین ۲ تا ۳/۵ سالگی کودکان است. در این بازه سنی صرفا هدف آشنایی با موسیقی و پیشنیازهای آن است و جنبه جدی آموزشی را ندارد. اگر هدف این است که فرزند شما توانایی نواختن را پرورش دهد بین سنین ۳/۵ تا ۵ سالگی می‌باشد. برای آموزش مداوم و تخصصی سازهای موسیقی هم از ۵ سالگی به بعد بهترین دوران فراگیری بطور تخصصی است.
مطالعه بیشتر: آموزش پیانو به کودکان در کرج

سازهای آموزشی در دوره ارف بلز، فلوت، ریکوردر و سازهای کوبه‌ای می‌باشند که دوره آموزش آن بسته به سن، استعداد و تمرین کودک بین یک سال و نیم تا دو سال طول می‌کشد.
آموزشگاه گام موزیک برای آموزش حرکات ریتمیک به کودکان با مربیانی همکاری همکاری دارد که در این زمینه آموزش تخصصی دیده اند. این ویژگی می‌تواند به حفظ سلامت فیزیکی کودک نیز کمک شایانی کند. زیرا یک استاد با تجربه می‌تواند به راحتی آسیب‌های ممکن و ناشی از آریتمی بودن عضلات درکودک را تشخیص دهند. تجربه و تبحر اساتید در آموزش ارف و موسیقی کودک تاثیر زیادی در ایجاد علاقه به یادگیری مستمر موسیقی در کودکان در پی خواهد داشت.

آموزش موسیقی کودک در کرج ( ارف )

تدریس موسیقی به کودکان در کرج - کلاس موسیقی کودک در کرج

به طور کلی برای آشنایی کودکان با موسیقی و تقویت هوش موسیقی در سنین پایین به صبر و تمرین مستمر و خلاقیت در شیوه ی آموزش نیاز است. در صورتی که کودکان بتوانند در مقیاس کوچکی موسیقی و نشاط گوش سپردن به آن را درک کنند این توانایی را دارند که بتوانند آموزش موسیقی کودک و آشنایی با نت‌ها را به روشهای تکنیکی و اصولی را فرا بگیرند. اما اگر بخواهید از ثمرات همراه بودن کودکان و علم موسیقی از سنین پایین بدانید با ما همراه باشید.
مطالعه بیشتر: آموزش گیتار به کودکان در کرج

آموزش موسیقی کودک در کرج

ما در آکادمی گام موزیک لذت درک فراگیری موسیقی را به فرزندان شما آموزش می‌دهیم. کافی است برای ثبت نام و چگونگی حضور در کلاس‌های موسیقی کودک (ارف) با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا بهترین مشاوره تخصصی را در اختیارتان قرار دهیم.
از دیگر اثرات فوق العاده یادگیری موسیقی در کودکان تقویت مهارت های چند گانه در آنها است. کودکان از سنین ۲ الی ۹ سالگی در دوران طلایی فراگیری هستند. آموزش موسیقی به کودکان در کرج تنها روی مهارتهای اواز خواندن و بازی و یادگیری نتها تمرکز ندارد. بلکه کودک شما در کنار موارد ذکر شده از نظر جسمی مانند حس شنوایی و بینایی هم تقویت می‌شود.

فواید موسیقی بر مغز کودکان

آموزش موسیقی کودک در کرج

از فوایدی که موسیقی بر روی مغز کودکان دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
بالا رفتن ضریب هوشی، افزایش عزت نفس، بالا رفتن استعداد ریاضی، فعال‌تر شدن سمت چپ مغز و افزایش حافظه کودکان به میزان قابل توجهی نسبت به افراد هم سن.
کلاس‌های آموزش ارف در کرج زیر نظر اساتید مجرب در آموزشگاه موسیقی گام برگزار می‌گردد.

یکی از دغدغه های والدین برای اینکه کودکانشان با موسیقی به درستی آشنا شود این است که کشف استعداد موسیقایی در آنها به درستی صورت بگیرد. نکته ی بعدی این است که آنها اعتقاد دارند پروسه یادگیری موسیقی نباید به نحوی انجام شود که کودک دچار خستگی و دلزدگی شود. کودکان در این سنین دارای انرژی بالایی هستند پس کاملا طبیعی است که داشتن برنامه های آموزشی ریتمیک و مهیج باعث انگیزه یادگیری در کنار سرگرمی در آنها شود. علاوه بر این که والدین گرامی می‌توانند در زمان آموزش فرزندان دلبندشان کنار آنها حضور داشته باشند و از روند کیفیت آموزشی و میزان پیشرفت کودکان خود مشاهدات عینی داشته باشند.

آموزش موسیقی کودک در کرج ( ارف )

از نظر تکنیکی و اصول مهم آموزشی بر آورد شده است که کودکانی که در سنین 4 تا 8 سال تحت آموزش موسیقی کودک در کرج ( ارف ) هستند نسبت به سایر کودکان هم سن خود که با موسیقی آشنایی ندارند توانایی حفظ کلمات بیشتری دارند. این بدان سبب است که ذهن این دسته از کودکان به دلیل تمرین های مهم و تمرکزی بسیار ورزیده تر شده است. علاوه بر اینکه آموزش موسیقی در کودکان باعث ایجاد آرامش و دوری از استرس می‌گردد.
برای تاثیرات زیاد موسیقی قبل از اینکه فرزندتان را به کلاس بفرستید بهتر است در زمان نوزادی موسیقی‌های ملایم با صدای متوسط که به گوش نوزاد آسیب نرساند، پخش کنید.
می‌توانید برای آنها آواز بخوانید و حتی درحین انجام تمرین هایشان بخش‌هایی از اجرای آواز را با آنها همراه کنید. در این صورت علاقه به سرانجام رساندن کامل تمرین ها در کودکان ایجاد می‌شود.

 تدریس ارف در کرج - آموزش ارف در کرج

آموزش ارف در کرج  در حوزه آموزش موسیقی به کودکان در آموزشگاه موسیقی گام صورت می‌گیرد. جهت ایجاد انگیزه و ایجاد علاقه بیشتر این امکان موجود است که زمان بندی تمرین ها را به دفعات بیشتر و یا کوتاهتری تبدیل نمایید. درکلاس‌های ارف، به خصوص به امر صداسازی و آوازخوانی کودکان نیز تاکید می‌شود.

آموزش موسیقی کودک در کرج ( ارف )

برطرف سازی ایرادات در هنگام صداسازی کودکان در این دوره مهم است. البته تا جایی که در حد توان کودکان باشد و برای این که کودکان در آینده دچار ایرادات بیشتر در زمینه صداسازی نشوند.
در کنار تمامی این مسائل به دلیل اینکه آموزش ارف دوره‌ای مختص کودکان است، اساتید آموزشگاه همراه با صبر و حوصله هنرجویان را یاری می‌کنند تا ضمن افزایش بازدهی، آرامش این عزیزان نیز تامین شود.
از نظر علمی ثابت شده است که فراگیری موسیقی تاثیرات بسزایی بر روی هوش و یادگیری کودکان دارد. کودکان از بدو تولد به صورت ذاتی توانایی تحلیل و واشکافی اصوات و کلمات را از یکدیدگر دارند. اگر شما جزء والدینی باشید که کودک خود را با موسیقی آشنا کنید می‌توانید تضمین کنید که از هر جهت مهارت‌ها و استعدادهای کودکتان را مورد توجه قرار داده‌اید.
اما آنچه در تداوم و ایجاد انگیزه بیشتر اثر دارد ورود به یک محیط تخصصی و آموزشی موسیقی کودک است. قرار گیری در این محیط باعث می‌شود تا کودکتان بتواند طی یک برنامه آموزشی استاندارد آموزش تخصصی موسیقی به کودک ارائه شود. طبق بررسی‌های انجام شده آموزش الفبای موسیقی در سنین قبل از ورود به مدرسه در کودکان در فراگیری هرچه بیشتر الفبای اصلی اثر مطلوبی دارد.

بهترین آموزشگاه موسیقی کودکان در کرج

آموزش موسیقی کودک در کرج ( ارف )
استعدادیابی و آموزش موسیقایی کودکان در آکادمی گام موزیک

هدف از شرکت در کلاس ارف در کرج در بهترین آموزشگاه موسیقی کودکان کرج یا همان کلاس تخصصی موسیقی کودک در کرج این است که کودکان در این سنین با متدهای آموزشی پایه موسیقی آشنا شوند. این تدریس‌ها از طریق طرح بازی و ایجاد انگیزه و مشارکت در یادگیری به صورت گروهی و یا حتی خصوصی با ریتم ها و مبانی موسیقی و نت خوانی آشنا شوند.
ابراز علاقه و دنبال کردن این آموزش‌ها از طریق ادای ریتم ها به زبان بدن در کودکان منجر به تقویت روحیه یادگیری می‌شود. تکرار ریتم ها و همراهی از طریق دست زدن، بشکن زدن، زدن ضربات ریتمیک بر روی زانوها و پاها بر زمین منجر به درک درست شعرهای دارای قافیه و ادای آواز می‌شود.
آموزشگاه گام با برگذاری دوره های خاص و موفق هنری برای نمایش‌های موسیقی و کنسرت‌های گروهی کودکان و هنرآموزان خود توانسته است در ترغیب یادگیری و ایجاد انگیزه و تلاش برای یادگیر هرچه بهتر مهارت های موسیقی در کودکان نقش موثری داشته باشد.

تدریس ارف وعلاقه‌مندی به موسیقی از طریق ارتباط میان معلم و کودک و جذب وی در این دوره‌ی نخست آموزش شکل می‌گیرد.

آموزشگاه موسیقی در کرج – بهترین آموزشگاه موسیقی کودک کرج – آموزش گیتار در کرج – آموزش پیانو در کرج – کلاس ارف در کرج – کلاس موسیقی کودکان در کرج – تدریس ارف در کرج – آموزش ارف در کرج

32 نظر
  • ایمان عقیلی
    نوشته شده در 15:32h, 30 آوریل پاسخ

    سلام من فرزندم ۴ سالشه و فک میکنم با توجه به توضیحاتی که دادید میتونم در کلاس ارف ثبت نامش کنم ممنونم از آموزشگاه خوبتون

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:58h, 15 نوامبر پاسخ

      درود بر شما ایمان عزیز. همراهی شما باعث افتخار ما است. موفق باشید.

  • وحید ابهری
    نوشته شده در 09:52h, 03 می پاسخ

    فواید موسیقی برای کودکان خیلی زیاده از جمله تقویت مغز و افزایش اعتماد به نفس
    بهترین زمان برای آموزش ارف دوره پیش از دبستان هست

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:32h, 07 نوامبر پاسخ

      درود بر شما جناب ابهری. از نکته سنجی شما سپاسگذاریم . اهمیت به هوش و استعداد کودک و تشخیص سن مناسب برای شروع آموزش اصولی بسیار نکات مهمی هستند.

  • سارا تویسرکانی
    نوشته شده در 10:06h, 03 می پاسخ

    سلام وقت بخیر
    کودکان زیر ۴ سال نمیتونن در کلاسهای موسیقی کودک (ارف) ثبت نام کنن ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:57h, 02 ژانویه پاسخ

      درود بر شما سارای عزیز. در این خصوص پیشنهاد میکنیم با مشاوران ما در اکادمی گام موزیک از طریق شماره‌های ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

  • اکرم عباسی
    نوشته شده در 16:25h, 04 می پاسخ

    بسیار عالی که در کلاسهای ارف به امر صداسازی و آواز خوانی کودکان تاکید میشود من بسیار از روش تدریس در این آموزشگاه راضی هستم و از استاد فرزندم تشکر میکنم

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:07h, 24 اکتبر پاسخ

      درود بر شما خانم عباسی عزیز. با تشکر از حسن انتخاب و همراهی شما با گام موزیگ. موید باشید.

  • مهدی قیاسوندی
    نوشته شده در 17:39h, 05 می پاسخ

    سلام وقت بخیر
    چطور میشه کودکان رو به آموزش موسیقی تشویق کرد ؟ بنده کودک ۷ ساله ای دارم که اصلا به آموزش موسیقی علاقه مند نیست!!

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:08h, 13 فوریه پاسخ

      درود بر شما جناب قیاسوندی. توصیه و راهکار ما در این زمینه خودداری از اجبار کودک به یادگیری موسیقی است. در مرحله بعد سعی کنید از بازی‌ها و سرگرمی‌هایی که کودک را با نت ها و اواها آشنا می‌کند بهره بگیرید. خواندن شعرها با ریتم و ضرب آهنگ هم می‌تواند مفید باشد. موفق باشید

  • مژده آقایی
    نوشته شده در 17:44h, 05 می پاسخ

    به نظر من بهترین زمان برای آموزش ارف برای کودکان در سنین پیش از دبستان هست که بسیار کمک میکنه به تقویت حافظه کودک و بالابردن سطح اعتماد به نفس کودک

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:05h, 11 اکتبر پاسخ

      درود بر شما مژده عزیز. کاملا درست می‌فرمایید توانایی یادگیری در کودکان در این سنین بسیار بالا است.

  • ناصر عبدلی
    نوشته شده در 20:58h, 08 می پاسخ

    برای افزایش اعتماد به نفس بهتره که کودکان قبل از سنین آموزش در مدرسه در آموزشگاههای موسیقی ثبت نام شوند آموزشگاه گام بهترین آموزشگاه در شهر کرج هست

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:29h, 19 سپتامبر پاسخ

      درود بر شما جناب عبدلی عزیز. بله کاملا درست میفرمایید.سپاس از همراهی شما دوست عزیز

  • حسینعلی
    نوشته شده در 21:16h, 08 می پاسخ

    برای علاقه مند کردن کودکان به موسیقی باید چه تدابیری داشته باشیم ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:53h, 02 ژانویه پاسخ

      درود بر شما جناب حسینعلی . ائلین و مهمترین رکن علاقمندی شخص کودک به موسیقی است. مرحله یبعدی قرارگیری در محیط اموزشی و گروه های هم سن برای افزایش انگیزه.

  • نگین احمدی
    نوشته شده در 15:08h, 09 می پاسخ

    سلام آیا کلاسهای رفع اشکال در ارتباط با موسیقی کودک در آموزشگاه گام وجود داره؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 13:21h, 17 اکتبر پاسخ

      درورد بر شما نگین عزیز. بله این امکان با نهایت اهمیت و دقت برای هنرآموزان انجام می‌پذیرد.

  • پوریا خسروانی
    نوشته شده در 15:16h, 09 می پاسخ

    سپاسگزارم از استادان آموزشگاه گام به خاطر صبر و حوصله ای که در آموزش ارف به کودکان دارند ?

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:04h, 19 سپتامبر پاسخ

      درود بر شما پوریا عزیز. سپاس از شما برای همراهی با آموزشگاه گام موزیک. موفقیت شما آرزوی ماست.

  • حسن خانی
    نوشته شده در 12:19h, 12 می پاسخ

    سلام وقت بخیر فرزند من ۶ ساله هست الان تایم مناسبی از نظر شرایط سنی هست که بتونم در آموزشگاه شما در زمینه ارف ثبت نامش کنم ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 13:11h, 19 سپتامبر پاسخ

      درود بر شما جناب خانی عزیز. بهترین زمان برای یادگیری موسیقی کودکان (ارف) در همین سن و سال و شرایط هست. ما با افتخار در کنار فرزند شما هستیم تا موسیقی را آموزش ببیند.

  • لیلا افشاری
    نوشته شده در 15:57h, 31 اکتبر پاسخ

    دختر من بی نهایت به موسیقی و اصوات علاقه داره، با مشورت مشاور برای آموزش ارف رو در آموزشگاه شما شروع کردیم و من هر روز تاثیر این کلاس و آموزش ها رو روی دخترم میبینم. ممنونم از مربی صبور و خلاق مجموعه اتون

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:32h, 05 نوامبر پاسخ

      درود بر شما خانم افشاری. با ارزوی موفیقیت برای دختر با استعداد شما. از همراهی تون با آموزشگاه موزیک سپاسگذاریم.

  • فرنوش
    نوشته شده در 14:50h, 05 نوامبر پاسخ

    سلام میخواستم از تجربه شرکت دخترم در کلاس آموزش موسیقی کودک بگم که چقدر این خلاقیت ها در نحوه تدریس ارف اثر مثبت داشته و چقدر دختر من خلاق تر و مشتاقتر شده. با تشکر از استاد خوب مجموعه تون

    • GammMusic
      نوشته شده در 18:20h, 08 نوامبر پاسخ

      درود بر شما فرنوش عزیز.با تشکر از شما برای انتخاب آموزشگاه موسیقی کودک گام موزیک. موفقیت فرزند شما هدف تیم آموزشی ما است.

  • امیرحسین خدری
    نوشته شده در 13:35h, 16 نوامبر پاسخ

    از زمانی که دخترم رو در کلاس موسیقی کودکان شما ثبت نام کردم، روحیه تعامل با هم کلاسی ها و خلاقیت دخترم در ایجاد آوا های با ریتم با هر وسیله ای که دم دستشه بیشتر شده. من خیلی لذت میبرم از حال خوبش و بخاطر آموزش موسیقی اصولی تون از استاد عزیز مجموعه تون ممنونم.

    • GammMusic
      نوشته شده در 13:37h, 16 نوامبر پاسخ

      درود بر شما جناب خدری عزیز. با تشکر از همراهیتون با آکادمی تخصصی موسیقی کودک گام. برای دخترتون آرزوی موفقیت روزافزون داریم.

  • فرهاد بابائی
    نوشته شده در 16:07h, 05 دسامبر پاسخ

    پسر من ۴ سالشه و خیلی به شنیدن موسیقی علاقه داره ، این میتونه دلیلی بر استعداد یادگیری موسیقی براش باشه؟ از کجا بدونم تو کدوم ساز موفق میشه؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 16:33h, 07 دسامبر پاسخ

      درود بر شما جناب بابایی. کودکان در این سنین در اوج شکوفایی استعداد و بروز آن هستند. بهترین کار برای شروع آموزش تخصصی موسیقی کودک و پس از آن مشاوره با کلرشناسان مجموعه گام موزیک است.

  • سمیرا قره حسنلو
    نوشته شده در 16:43h, 05 دسامبر پاسخ

    با تشکر از مدیریت آموزشگاه تخصصی موسیقی کودک گام موزیک. پسر من خیلی ذوق داره وقتی سر کلاس هست و زیر نظر استاد آموزش ارف دوره میبینه. از صبر و همکاری شما برای این بچه های با استعداد ممنونم

    • GammMusic
      نوشته شده در 16:37h, 07 دسامبر پاسخ

      درود بر شما سمیرا عزیز. آموزش اصولی موسیقی به کودکان نیازمند صبر و خلاقیت بالایی است که خوشبختانه تمامی اساتید تدریس موسیقی کودک در گام موزیک از بهترین های این عرصه هستند. موفق باشید.

ارسال دیدگاه