آموزشگاه موسیقی گام

 

حمید رضا صادقی

حمید رضا صادقی

حمید رضا صادقی

 

 آموزش گیتار پاپ و فلامنکو

 

روزهای تدریس: شنبه ها

 

دارای مدرک کارشناسی موسیقی

حمید رضا صادقی دارای مدرک کارشناسی در رشته موسیقی می باشد که در ابتدا آموزش موسیقی و نوازندگی گیتار پاپ را از سال ۱۳۸۳ نزد محمدرضا پیرجانی آغاز و در سال ۱۳۸۵ با گیتار کلاسیک آشنا شد و سپس از سال ۱۳۸۸ شروع به تکمیل آموخته های خود نزد شهرام فقیهی در زمینه های نوازندگی پاپ، کلاسیک و فلامنکو، آهنگسازی، تنظیم و هارمونی نمود.

سپس بطور تخصصی به فراگیری گیتار کلاسیک نزد پیمان فخاریان پرداخت و فراگیری تخصصی گیتار فلامنکو را نزد احسان فرامرزی پور و بهرام آقاخان ادامه داد.

همچنین او توانسته است مبانی نظری موسیقی غربی را نزد سیاوش روشن، تجزیه و تحلیل ردیف موسیقی ایرانی را نزد مهدی قاسمی و هارمونی پراکتیک گیتار را نزد مهرداد پاکباز فرا بگیرد.

از سوابق دیگر او میتوان به شرکت در دوره های آهنگسازی و تلفیق شعر و موسیقی نزد محمدرضا چراغعلی ،تنظیم موسیقی پاپ نزد محمدرضا عقیلی، صداسازی و آواز نزد بهرنگ شگرف کار، ارکستراسیون نزد بهزاد عبدی و شهرام توکلی، تحلیل و آناليز موسیقی مدرن نزد عیسی حسینی و احسان صبوحی نام برد.

او در دوران تحصیل خود توانست مباحثی چون رهبری ارکستر نزد نادر مشایخی، فرم در موسیقی نزد مهدی قاسمی، اصول و مبانی سلفژ و صداسازی نزد سینکی و مهدی قاسمی، نوازندگی پیانو نزد رضا طاهری، مبانی هارمونی نزد کاوه جودت، هارمونی پراکتیک پیانو نزد امیرحسین رمضانی، کنترپوان نزد ایمان جسمی، اصول نوازندگی در ارکستر نزد پورمعین را فرابگیرد.

او همچنین سابقه شرکت در مستر کلاسهای لیلی افشار و مهرداد پاکباز را نیز دارا می باشد  وهمینطور فعالیت‌هایی در زمینه نوازندگی، آهنگسازی و تنظیم در غالب گروه های مختلف موسیقی در سبکهای پاپ، کلاسیک و همچنین موسیقی محلی ایران داشته که از آن جمله میتوان به اجرا در تالار وحدت و خانه هنرمندان و همکاری با هنرمندان بلوچ کشور نام برد.

عضویت در سازمان صدا و سیما به عنوان آهنگساز‌ و همکاری با این سازمان از دیگر سوابق اوست.

 

جهت مشاهده ویدئو آموزش گیتار بر روی لینک کلیک کنید.

آموزش ساز گیتار در آموزشگاه موسیقی گام توسط حمید رضا صادقی

مشاهده ویدئو آموزش گیتار

بدون نظر

ارسال دیدگاه