آموزشگاه موسیقی گام

 

کارگاه موسیقی در کرج

کارگاه موسیقی در کرج

کارگاه موسیقی در کرج

کارگاه موسیقی در کرج

در کارگاه موسیقی در کرج دوستداران موسیقی و موسیقی دانان معمولا به صورت گروهی گردهم می‌آیند.
دوستداران موسیقی در این کارگاه‌ها با سبکهای مختلف موسیقی آشنا می‌شوند. غالبا کارگاهها بسته به هدف تشکیل آنها به نقد موسیقی، آوازخوانی یا اجرای قطعات و یا آهنگسازی و ارکستراسیون می‌پردازند.

بعضی از این کارگاه‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که آموزشگاه موسیقی گام در کرج اقدام به برگزاری این کارگاه‌ها با حضور اساتید مجرب می‌نماید. این کارگاه‌ها مختص بزرگسالان می‌باشد.
کارگاه‌های موسیقی آموزشگاه گام شامل کارگاه‌های آهنگسازی، گروه نوازی، تنظیم و ارکستراسیون می‌باشد که در آن به نقد قطعات ساخته و تنظیم شده توسط هنرجویان ویا اصول هم نوازی پرداخته می‌شود. هر جلسه قطعات ساخته شده اجرا و نقد می‌شود. در پایان دوره هنرجویان در سالن کنسرت در حضور تماشاچیان و اساتید آموزشگاه اجرا خواهند داشت.
آشنایی با ساختار موسیقی، شناخت فرم‌های موسیقی، نحوه آهنگسازی و ارکستراسیون، عوامل درگیر در تولید اصوات، چگونگی تحلیل موسیقی و دیگر موارد اساسی در ساخت و تنظیم قطعه از جمله فعالیت‌هایی است که در این کارگاه به طور تخصصی به آن پرداخته می‌شود.
برای هماهنگی و اطلاعات در خصوص کارگاه موسیقی در کرج با شماره روابط عمومی آموزشگاه موسیقی گام (026)34212203 تماس حاصل نمایید. کارگاه‌های موسیقی در آموزشگاه گام در محیطی آرام و صمیمانه برگزار می‌گردد. اساتید آموزشگاه گام از اساتید دانشگاه های تهران، هنر، کنسواتوار و دانش آموختگان رشته موسیقی می‌باشند.

بدون نظر

ارسال دیدگاه