آموزشگاه موسیقی گام

 

آموزش پیانو در کرج

آموزش پیانو در کرج

آموزش پیانو در کرج

آموزش پیانو در کرج  از آموزش های پرطرفداری است که پیوسته هنرجویان علاقمند به آموزش پیانو از آن استقبال می‌کنند.
آموزشگاه موسیقی گام این بعنوان تخصصی‌ترین آموزشگاه پیانو کرج تدریس این ساز را برای مبتدی‌ها و سطوح پیشرفته به طور منظم و طی برنامه‌ ریزی‌های دوره‌ای در کرج برگزار می‌کند.
خبر خوب اینکه هنرجویان در پایان هر دوره، در سالن کنسرت آموزشگاه گام با ظرفیت ۱۰۰ نفر برنامه ای طبق آنچه در طول دوره آموزشی فراگرفته‌اند را به صورت زنده اجرا می‌کنند.

آموزش پیانو در کرج
آموزشگاه پیانو کرج - بهترین آموزشگاه پیانو در کرج

شما عزیزان علاقمند به یادگیری ساز پیانو در شهر کرج با انتخاب همراهی آموزشگاه تخصصی پیانو گام موزیک، تجربه یک سفر هیجان‌ انگیز را در دنیای موسیقی شاهد خواهید بود. آکادمی تخصصی پیانو گام موزیک آموزش و تدریس پیانو را با بالاترین مهارت‌های آموزشی حرفه‌ای و لذت‌بخش به شما ارائه می‌دهد و در این مسیر همراه و راهنمای شما است.

آموزش پیانو در کرج

آموزشگاه موسیقی گام، آموزش پیانو در کرج را توسط اساتید مجرب و برجسته استان البرز که دارای سوابق درخشان در تدریس هستند ارائه می‌دهد. اغلب هنر آموزان دچار یک باور اشتباه هستند که برای آموزش پیانو در کرج باید پیش زمینه آموزشی خوب و اطلاعات بالایی از پیانو داشته باشند. یا باید از قبل با ساز پیانو آشنا باشند!! در حالی که کارشناسان موسیقی گام موزیک و اساتید آموزش پیانو در کرج با قاطعیت این باور اشتباه را رد می‌کنند. 
تدریس پیانو در کرج به شیوه‌های متفاوتی انجام می‌گیرد. ما در آکادمی گام موزیک برای آموزش پیانو در کرج از متد بین المللی ABRSM پیروی می‌کند.
معمولا هرکسی که بخواهد آهنگسازی کند باید پیانو را در حد عموم یاد بگیرد. علت انتخاب این ساز برای آهنگسازی، فضای گسترده‌ای است که پیانو به آهنگسازی می دهد. و همینطور در دسترس بودن امکانات موسیقایی برای آهنگساز که امکان اجرای همزمان بخش ملودی و آکومپانیمان (همراهی) را به آهنگساز می دهد.
مطالعه بیشتر: آموزش گیتار مبتدی در کرج

آموزش پیانو در کرج
آموزش پیانو برای کودکان در کرج

تدریس پیانو در کرج

با ما همراه باشید چون قصد داریم در ادامه به معرفی ساز پیانو، که به آن ساز پایه یا ساز مادر هم گفته می‌شود، بپردازیم.
پیانو را ساز پایه یا بعضا ساز مادر نیز می‌نامند. این نامگذاری دلایل مختلفی دارد از جمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
داشتن طیف گسترده‌ای از اصوات (دامنه صوتی هفت اکتاو که دیگر سازها فاقد چنین دامنه گسترده‌ای هستند.)

توانایی اجرای هارمونی قطعات و حتی اجرای همزمان هارمونی و خط ملودی
توانایی دینامیکی مناسب برای تک نوازی و هم نوازی و اجرا به همراه ارکستر
کارایی بالای آن در امر آهنگسازی توانایی‌های گسترده این ساز باعث می‌شود که بسیاری از آهنگسازان کلاسیک ترجیح می‌دهند ابتدا قطعه خود را روی پیانو ساخته و اجرا کنند، سپس برای ارکستر تنظیم کنند.
برای دیدن کلاس‌ها و آگاهی از نحوه تدریس پیانو در آموزشگاه موسیقی گام می‌توانید با مراجعه حضوری از ساعت ده صبح تا هشت و نیم شب مراجعه فرمایید.
مطالعه بیشتر: آموزش آواز مبتدی در کرج

آموزش پیانو در کرج

آموزش ساز پیانو در کرج

ما به دفعات گفته‌ایم که برای شرکت در کلاس پیانو در کرج تنها علاقه و استمرار دانشجو اولویت است. کافی است هنرآموز بداند به صدای پیانو، نشستن پشت پیانو و نواختن آن علاقه و شوق یادگیری دارد. از اینجا به بعد کار با آکادمی گام موزیک است تا شما را به یک نوازنده تراز اول پیانو مبدل کند.
برای قدم اول در مسیر تدریس پیانو در کرج لازم است که هنرجو با تئوری موسیقی آشنا شود.
درک اصول و قواعد موسیقی و نحوه به اجرا در آوردن و حتی نوشتن موسیقی در هر سنی بسیار مهم و دلنشین است. برای اینکه بتوانید موتور آموزش پیانو خود را با سرعت بهتری به حرکت در آورید به فراگیری این اصل مهم نیازمندید. پس قبل از هر توضیحی باید به طور واضح بر اهمیت فراگیری اصولی ساز پیانو تاکید کنیم. باید به یاد داشته باشید که تدریس و آموزش پیانو در کرج طبق جدیدترین متدهای آموزشی و بین المللی به طور کاملا آکادمیک تنها در آموزشگاه موسیقی گام صورت می‌گیرد.
مطالعه بیشتر: تئوری موسیقی اصولی در گام موزیک

آموزش پیانو در کرج

در روند تدریس پیانو در کرج بعد از فراگیری تئوری موسیقی قدم دوم نت خوانی یا به اصطلاح اهل موسیقی همان سلفژ می‌باشد. اینکه شما بعنوان یک فراگیر تازه کار از تصور اینکه سلفژ دیگر چیست نگران شوید امری طبیعی است. اکثر اشخاص تازه وارد که آموزش پیانو در آکادمی موسیقی گام را انتخاب کرده اند بعد از آموزش پیانو در کرج، بخاطر این اضطراب و نگرانی های ناشی از نداشتن اطلاعات کافی و نابلدی پشیمان شده‌اند.
نکته‌ی مهم این است که دانستن سلفژ حتی در حد مبتدی آن، قبل از شروع کلاس پیانو و البته قبل از شروع دیگر سازها بسیار مفید می‌باشد. سلفژ همان نت خوانی است که شما با آموزش سلفژ در کرج توانایی خواندن نت‌ها را هم به صورت تئوری و هم بصورت عملی فرا خواهید گرفت.
حتی با اطمینان به شما می‌گوییم که هرچه با علاقه و تمرین این مسیر را دنبال کنید خیلی زود توانایی نوشتن نت های موسیقی و تسلط به ابزار نوشتن و الفبای موسیقی را پیدا می‌کنید.
پیانو سازی است که فرصت مناسبی را برای شکوفایی استعداد موسیقایی پیش پای هنرجو قرار می‌دهد. پس با عشق و علاقه آن را انتخاب نموده و تمرینات خود را انجام دهید.

کلاس پیانو در کرج

آموزش پیانو در کرج
آموزش پیانو از صفر در کرج

از جمله دستاوردهای مهم شرکت در کلاس سنتور در کرج بویژه در شرکت در آکادمی گام موزیک این است که شما پس از طی کردن دوره‌های تدوین شده آموزش پیانو در کرج و گذراندن سرفصل‌های آن، می‌توانید مدرک خود را در دوره اموزش سنتور در کرج را از آکادمی گام موزیک دریافت کنید.
بعد از نت خوانی (سلفژ) قدم سوم انجام تمرین های تکنیکال است. در این مرحله تمامی نقاط ضعف اجرایی شما در هنگام شرکت در کلاس پیانو در کرج اجرایتان شناسایی و برطرف خواهد شد. پس اگر دارای اشتباهاتی در شناسایی و عدم همانگی ریتم‌ها و ضرب‌ها هستید و یا ضعف‌هایی در هنگام اجرای پیانو در انگشتان دست خود احساس می‌کنید خوشحال باشید. به راهکار‌های استاد پیانو خود با دقت گوش کنید. زیرا به زودی این ضعف‌ها به نقطه قوت شما در یادگیری پیانو تبدیل خواهد شد.
یکی از بهترین روش‌های آموزشی برای یادگیری پیانو شرکت در کلاس پیانو است. این کلاس‌ها از نظر تکنیکی باید ظرفیت معقولی از دانشجویان در کلاس حضور داشته باشند. در این صورت استاد می‌تواند با دقت بیشتری به آموزش گیتار بپردازد. این امر باعث می‌شود که رفع ایرادات و وقت برای داشتن تمرین‌ها بیشتر شده و استعداد هنرآموزان پرورش بیشتری یابد. 

آموزش پیانو در کرج

شما در قدم چهارم توانایی اجرای قطعه موسیقی را دارید. البته توجه به اینکه شما  تا به اینجا در چه سطحی هستید در انتخاب و نواختن این قطعه اهمیت زیادی دارد. لطفا بلند پرواز نباشید!! سعی کنید متناسب با  توانایی و سطحی که در آن هستید، آهنگتان را اجرا کنید.
اساتید ما می‌دانند که با چه متدی تدریس پیانو را انجام بدهند تا انگیزه و ذوق یادگیری هنرجو افزایش یابد. این مرحله هدف اصلی اموزش پیانو در کرج است. اینکه هنرجو بتواند یک اثر یا یک اهنگ مورد علاقه اش از یک اهنگساز را به اجرا در بیاورد بسیار زیبا است. هرچه تعداد و توانایی خود را با تمرین و ممارست بیشتری دنبال کنید و از راهنماایی و مشاوره اساتید خود کمک بگیرید به موفقت نزدیکتر هستید.
ما در آموزشگاه موسیقی گام موزیک برای مرحله چهارم جزوات آموزشی با کیفیتی برای هنرجویان ارائه کرده‌ایم تا  هنرجویان پر تلاش ما براحتی بتوانند آهنگ‌ها را بنوازند و اجرا کنند.
آکادمی گام موزیک کلاس‌های آموزش پیانو در کرج را به صورت انفرادی و جمعی، با همکاری بهترین اساتید آموزش پیانو کرج و بهترین استانداردها و تکنیک‌های آموزشی به شما ارائه می‌دهد. اساتید  مججرب ما می‌دانند که با چه متدی تدریس پیانو را انجام بدهند تا انگیزه و ذوق یادگیری هنرجو افزایش یابد. این مرحله هدف اصلی آموزش پیانو در کرج است. اینکه هنرجو بتواند یک اثر و یا یک آهنگ از یک آهنگساز محبوب خود را به اجرا در بیاورد. هرچه از توانایی و راهنمایی‌ و مشاوره اساتید خود کمک بگیرید،و  با انگیزه، تمرین و ممارست بیشتری ادامه بدهید به موفقت نزدیکتر هستید.
تدریس پیانو در کرج توسط بهترین اساتید پیانو در کرج برگزار می‌شود. برای آشنایی با اساتید آموزش پیانو آموزشگاه موسیقی گام قسمت اساتید را مشاهده نمایید.

هزینه کلاس پیانو در کرج

آموزش پیانو در کرج

ما در آموزشگاه تخصصی پیانو گام موزیک به شما کمک می‌کنیم تا دانش و مهارت‌های تخصصی برای نواختن پیانو رابه صورت حرفه‌ای بدست آورید. گام موزیک با پایبندی به تعهدات و رسالت آموزشی خود به پیشرفت شما با برگذاری کلاس‌های گروهی و انفرادی و یا اجراهای عمومی، فرصتی برای پیشرفت و بهبود قدرت نمایش و هم‌نوازی با برترین‌های پیانو کرج فراهم می‌کنیم. به دلیل کیفیت آموزشی بالا هزینه‌های کلاس پیانو در کرج را بسیار منصفانه و بصرفه بر طبق تعرفه‌های مورد تایید آموزشی تعیین کرده‌ایم. یادگیری و شرکت در کلاس پیانو بری ارزشمند است بنابراین با انتخاب آموزشگاه تخصصی پیانو گام موزیک، تجربه یک سفر هیجان‌ انگیز و مقرون بصرفه را در دنیای موسیقی خواهید داشت.

در صورتی که برای آموزش پیانو در کرج اکادمی گام موزیک را دنبال کنید و از دوره ها و طرح درس‌هایی که برای شما تعیین می‌شود استفاده کنید به راحتی به رویای پیانیست شدن نزدیک می‌شوید. پس از گذراندن دوره و سطح های آموزشی تعیین شده، مدرک پایان دوره آموزش پیانو در کرج را نیز از آکادمی گام موزیک دریافت کنید.

آموزش پیانو با متد ABRSM در کرج

آکادمی تخصصی پیانو گام موزیک بعنوان اولین ارائه دهنده با کیفیت ترین روش آموزش پیانو در کرج، از متد بین المللی ABRSM جهت تدریس پیانو به هنرآموزان بهره می‌برد. این متد از معتبرترین و شناخته شده ترین ها در سراسر جهان است. همچنین از این روش برای آموزش پیانو از سطح مبتدی تا پیشرفته در کرج استفاده می شود. زیرا شامل ارزیابی‌های موثر سالانه برای تعیین سطح و کیفیت آموزشی دانش آموزان است.

آموزش پیانو در کرج

مزایای تدریس پیانو با متد ABRSM در کرج عبارتند از:
آموزش پیانو به روشی ساختارمند. این متد برای آموزش پیانو از یک روش ساختارمند و مرحله به مرحله استفاده می کند. بنابراین به دانش آموزان کمک می کند تا به طور مداوم پیشرفت موثری داشته باشند.
توسعه مهارت‌های موسیقیایی در هنر آوزان. استفاده از  تکنیک ABRSM برای آموزش پیانو به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های موسیقیایی خود را توسعه دهند.
از جملهاین هارت ها می‌توان به : خوانندگی نت ها، تشخیص ریتم و احساس موسیقی و  سایر موارد اشاره کرد.
ارزیابی های سالانه درست و اصولی. این متد شامل ارزیابی‌های سالانه برای دانش آموزان است که باعث می شود دانش آموزان همیشه در مسیر صحیح باشند و مشکلات خود را برطرف کنند و تفاوت های تخصی خود را هر ساله نسبت به سال قبل خودشان مقایسه و عیب یابی کنند.

تدریس پیانو با متد ABRSM در کرج

این متد بین المللی میان علاقمندان به یادگیری و اساتید آموزش پیانو در سراسر جهان شناخته شده است. مزیت این آشنایی این است که به دانش‌آموزانی که آموزش خود را از پایه طبق این سبک پیش برده‌اند پس از گذراندن دوران مقدماتی و ورود به دوره آموزش حرفه ای پیانو در کرج اگر بخواهند وارد دسته نام آواران موسیقی شده و یا برای ادامه مسیر آموزشی خود مهاجرت کنند براحتی با فرهنگ آموزشی سایر کشورها ارتباط برقرار می‌کنند. تفاوتی با دانسته‌های  این هنر آموزان و  هم رتبه‌های آنان با آنچه در برون مرزهاست وجود نداشته و بطور جهای موسیقی را تجربه می‌کنند.
اهمیت فراگیری آموزش پیانو در تمام سنین به عنوان یکی از اصلی‌ترین و جامع‌ترین سازها بر هیچ فردی پوشیده نیست. اما نکته قابل تامل پیرامون آموزش پیانو در کرج در آموزشگاه تخصصی موسیقی گام موزیک این است که تدریس پیانو در کرج در دو گروه بزرگسال و کودکان مزایای منحصر بفرد خود را نیز دارد.یادآور می‌شویم آنچه بعنوان محتوای آموزشی به هنرجویان هر دو گروه ارائه می‌گردد هیج تفاوتی نداشته و تنها نحوه تدریس محتوا با توجه به میزان درک هر گروه سنی طبق نظر و صلاحدید بهترین استاد آموزش پیانو کرج تفاوت وجود دارد. 

آموزش پیانو به کودکان در کرج

آموزش پیانو در کرج

پیش‌تر از اهمیت فراگیری آموزش و نواختن ساز پیانو در کودکان برایتان گفته بودیم. ساز پیانو بعنوان یک ساز مادر به دلیل همه جانبه بودن می‌تواند بر روی جنبه‌های مختلف شخصیتی و استعدادی کودکان اثر مثبت داشته باشد.
آکادمی تخصصی آموزش پیانو گام موزیک بنابر تجریه موفق سال‌ها آموزش تکنیکی  پیانو در کرج برای گروه‌های سنی کودکان تا بزرگسالان این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهد که در تدریس پیانو برای کودکان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
در این راستا تمامی فاکتور‌های ضروری برای آموزش و تدریس پیانو به کودکان در کرج را در آکادمی گام موزیک گردهم آورده‌ایم و جامع‌ترین آموزشگاه موسیقی در کرج هستیم.
یکی از مهمترین فاکتورهای ما در گام موزیک شامل انتخاب و همکاری با  برترین اساتید آقا و خانم آموزش پیانو کرج است. این انتخاب برای برقراری هرچه بهتر ارتباط و تعامل آموزشی بین هنرجویان و اساتید است. برگذاری ساعات آموزشی منظم و هدفمند در یک محیط کاملا آرام و مناسب آموزش برای هنرآموزان از دیگر مسائل مهم برای کادر فنی آموزشگاه گام موزیک است. ما برای یادگیری موثر و بدون تشویش شما اهمیت و ارزش بالایی قائل هستیم.

آموزش پیانو برای بزرگسالان در کرج

همیشه این برداشت اشتباه بین افراد بزرگسال وجود دارد که آموزش و یادگیری یک مهارت جدید است. دیگر از آنها گذشته و بهترین زمان برای آموزش سنین کودکی و جوانی است. اما برخلاف آنچه تصور می‌شود باید بگوییم این بهانه ای بیش نیست. یادگیری موسقی هرگز متوقف نمی‌شود. شما در هر دوره سنی که باشید یادگیری یک مهارت جدید اجتناب ناپذیر است.

آموزش پیانو در کرج

همه ما از اهمیت و تاثیر موسیقی در زندگی انسان‌ها باخبریم.  زندگی روزمره ما پر از استرس و هیجانات منفی  است.  پس بهترین راهکار برای کنترل این تنش‌ها، استرس‌ها،حفظ تمرکز و آرامش بیشتر آموزش پیانو در کرج است. آموزش پیانو به دلیل اینکه ذهن را به طور کامل درگیر انگیزه یادگیری می‌کند موجب افزایش ظرفیت حافظه و بالا بردن سطح توانایی فردی و حس اعتماد به نفس می‌گردد.
ما در بهترین آکادمی موسیقی کرج برنامه‌های آموزشی متنوعی را برای برگذاری کلاس‌ پیانو در کرج بصورت انفرادی و یا گروهی برای متقاضیان بزرگسال آموزش پیانو در کرج در نظر گرفته ایم. این آموزش‌ها برای  همه افراد از مبتدی تا پیشرفته طبقه بندی شده است. 
بنابر سالها تجربه موفق آموزشی و برگذاری کلاس پیانو در کرج برای گروه های سنی مختلف عنوان می‌داریم که:
هنرجویانی که در سنین بزرگسالی به فراگیری و آموزش پیانو روی می‌آورند به دلیل ذهن تکامل یافته و قدرت تحلیل و استنباطی که دارند فرایند یادگیری را عمیق‌تر طی می‌کنند و درک بالاتری از مبانی و تئوری موسیقی دارند. اما این موضوع در کودکان برعکس است. زیرا کودکان برای درک موسیقی نیازمند به طی کردن دوره و مباحث تئوری موسیقی هستند بدون انکه در طول زندگی خود، آنها تعداد آهنگ‌ها و قطعات موسیقی که شنیده اند به مراتب کمتر از بزرگسالان است.

بهترین روش یادگیری پیانو

برای بهره گیری از آموزش تخصصی ساز پیانو در کرج با آموزشگاه موسیقی گام تماس بگیرید.
آموزشگاه موسیقی گام با اساتید برجسته آموزش انواع سازهای موسیقی از جمله آموزش گیتار در کرج،
آموزش پیانو در کرج، آموزش موسیقی در کرج را ارائه می‌دهد. بعنوان اولین آکادمی تخصصی سازهای موسیقی در کرج به شما مدرک پایان دوره آموزش موسیقی ارائه می‌دهیم.

روش های یادگیری پیانو در هر آموزشگاه متعدد و متنوع است. اما تمامی این تنوع برگرفته از یک مفهوم و متد آموزشی کلی است. فراگیری ساز پیانو باید به گونه‌ای متفاوت از روش های منسوخ گذشته باشد. در گذشته در ابتدا هنرجو را با نتها آشنا می‌کردند و پس از آن با نواختن بعضی آهنگ‌های ساده هنرجو را تشویق به نواختن پیانو می‌کردند.
با تجربه سالها آموزش تکنیکی و اصولی پیانو در کرج می‌گوییم که انجام این پروسه جز دلزدگی و کاهش انگیزه در هنرجویان هیچ اثر مثبت دیگری نداشته است. در نتیجه پس از مدتی فرد دارای پتانسیل و استعداد یادگیری پیانو، مسیر آموختن و نواختن پیانو را رها می‌کرد.

بهترین راهکار تسلط بر پیانو

آموزش پیانو در کرج

برای دریافت بهترین نتایج و در طی تمرین های پیانو پس از آموزش باید به برخی نکات توجه داشته باشید.
در درجه اول باید برنامه تمرینی مداوم و با نظمی داشته باشید. اگر بتوانید برنامه های تمرینی خود را بصورت روزانه بچینید که بین موارد اموزشی قبلی و جدید فاصله زمانی زیادی طول نکشد بهترین برنامه را به اجرا در می‌آورید.
بازه های زمانی تمرینی بسته به اینکه چقدر به آموزش سر فصل‌های گذشته و جدید، مسلط هستید معمولا بین نیم ساعت الی دو ساعت تقسیم بندی شود. سعی کنید حتما در زمان انجام تمرین ها در حالت روحی خوب و با انگیزه باشید. پس فراموش نکنید که برنامه های منعطف که با حال و انگیزه خوب همراه باشند بسیار در میزان یادگیری اثر دارند.
سعی کنید حتما در یک مکان راحت و آرام که تمرکز و دقت بالایی دارید ساز پیانوی خود را قرار دهید تا تمرین ها با دقت و تمرکز اثر بخشی باشد. همه‌ی این موارد در کنار هم موجب آرامش و انگیزه بهتر در امر فراگیری آموزش پیانو در کرج میشود. در کنار این موارد بهترین استاد آموزش پیانو کرج هم همراه شماست تا بدون نگرانی مسیر یادگیری لذت بخش‌تر شود.

تفاوت پیانو و سایر سازها

تفاوت عمده و مهمی که پیانو با سازهای مشابه قبل از خودش داشت آن بود که در سازهای مشابه قبلی، شدت صدای حاصل از فشرده شدن یک کلاویه، مستقل از شدت ضربه‌ی واردشده بر کلید، مقداری ثابت بود. اما در پیانو نوازنده قادر بود صدایی نرم‌تر یا قوی‌تر با پیانو تولید کند. همین ویژگی باعث شد که به سرعت پیانو مورد توجه آهنگسازان قرن هجدهم میلادی قرار بگیرد.

تفاوت کیبورد (ارگ) با پیانو

آموزش پیانو در کرج

اگر بخواهیم به صورت خلاصه این تفاوت را بگوییم در کیبورد نوازی فقط بخش ملودی قطعه را اجرا می کنیم و بخش همراهی قطعه (دست چپ) توسط خود کیبورد انجام می شود. ولی در پیانو، هم بخش ملودی و هم همراهی را نوازنده ی پیانو اجرا میکند.
معمولا نوازنده پیانو به راحتی می تواند کیبورد هم بزند و فقط کافیست با ساز کیبورد و امکاناتش آشنا شود ولی یک نوازنده کیبورد معمولا به راحتی نمیتواند پیانو بزند.

آموزش پیانو در کرج

پیانوهای اولیه ظاهر و صدایی شبیه به هارپسیکورد داشتند. در واقع مخترع پیانو یک هارپسیکورد ساز بود که در تلاش برای ارتقاء مکانیزم هارپسیکورد بود تا این ساز قادر به تولید صدا با شدت های گوناگون باشد. اما در نهایت با مورد توجه قرار گرفتن هارپسیکورد جدید این ارتقاء منجر به ایجاد ساز جدیدی شد که پیانو فورته نام گرفت و به مرور زمان به شکل امروزی پیانو در آمد. آنچه که ما امروزه به عنوان پیانوی مدرن می شناسیم از اواسط قرن نوزدهم ظاهر شده‌ است.
در مورد تفاوت پیانو دیجیتال و آکوستیک بهتر است بدانید که پیانوهای آکوستیک صدایشان به مرور زمان با نواختن مطلوب‌تر می‌شود و اصطلاحا رگلاژ می‌شوند.
ولی پیانوهای دیجیتال چون مکانیزم الکتریکی دارند، صدای آنها تغییری نمی‌کند و البته نیازی به کوک کردن نیز ندارند.

آموزشگاه پیانو کرج - بهترین آموزشگاه پیانو در کرج - آموزش پیانو از صفر در کرج

پیانو ایرانی چیست

پیانو ایرانی به معنی اجرای قطعات دستگاهی و آوازی ایرانی هست که به این منظور یک نوازنده پیانو باید در کوک کردن پیانو مهارت داشته باشد که بتواند کوک پیانو را به دلیل تغییر در دستگاه های مختلف تغییر دهد.

آموزش پیانو در کرج
بهترین آموزشگاه برای ثبت نام کلاس پیانو در کرج

پیانوی گراند (Grand Piano) دارای درِ بزرگی‌ست که برای هرچه بهتر شدنِ صدای پیانو، معمولاً در هنگام نواختن ساز، این در را در وضعیت نیمه‌باز توسط پایهٔ کوچکی ثابت می‌کنند.
انواع اصلیِ دیگرِ پیانو با نام‌های پیانوی دیواری (upright)، پیانوی چهارگوش (square grand)، و پیانوی اسپینِت (spinet piano) هستند، که دو مورد آخر امروزه منسوخ شده‌اند.
در یک تقسیم بندی کلی می‌توان پیانو را به دو دسته پیانو آکوستیک و پیانو دیجیتال دسته‌بندی کرد.
قیمت این ساز از حدود دو میلیون تومان که نوع دیجیتال استیج (نوع غیر مبله آن) است و نیاز به کوک ندارد و با برق کار می‌کند شروع می شود تا یک پیانوی آکوستیک خوب که حدودا دوازده میلیون تومان به بالا قیمت دارد.

آموزش پیانو ایرانی در کرج

آکادمی تخصصی گام موزیک با سالها تجربه موفق در تدریس و آموزش پیانو ایرانی در کرج به هنرجویان علاقمند فراگیری تخصصی پیانو فعالیت می‌کند. ما در آموزشگاه موسیقی گام این امکان را به هنرجویان خود می‌دهیم تا در قالب برنامه‌ای همه جانبه، جامع و تخصصی برگرفته از جدیدترین روش‌های مدرن آموزش پیانو ایرانی را به صورت حرفه ای یاد بگیرند. آکادمی تخصصی آموزش پیانو گام موزیک توانسته است محیط آموزشی مناسبی را با کمک بهترین اساتید و مدرسان با تجربه پیانو گرد هم آورد. بنابراین تدریس تخصصی پیانو ایرانی در کرج زیر نظر بهترین اساتید آشنا به تکنیک ها و تکنیکالیته‌های مربوط به پیانو ایرانی به هنرجویان در گام موزیک ارائه می‌گردد.
آموزشگاه پیانو گام موزیک با داشتن محیط تخصصی آموزشی مناسب و تجهیزات حرفه‌ای و آکادمیک، به هنراموزان خود این امکان را می‌دهد تا در یک محیط پویا و شاداب، بهترین نتایج را در کلاس پیانو ایرانی در کرج زیر نظر برجسته‌ترین استادان پیانو بدست آورند.

آموزشگاه موسیقی پیانو کرج

در آموزشگاه پیانو کرج – گام موزیگ ، تمامی تمرکز و اهداف آموزشی ما بر روی داشتن بهترین کیفیت آموزش و متعهد بودن به پیشرفت روز افزون شما هنرجویان با استعداد و علاقمند به یادگیری پیانو است. ضمانت ما در امر آموزش و تدریس تخصصی پیانو در کرج، بهره‌وری هرچه بیشتر شما در ارتقای سطح مهارت‌هایتان خواهد بود.
تجربه یادگیری موثر و لذت بخش پیانو در بهترین آموزشگاه پیانو کرج و چشم انداز آموزشی آکادمی پیانو گام موزیک را به خود هدیه کنید.
آموزشگاه موسیقی گام پیشتاز در آموزش موسیقی در شهر کرج می‌باشد. تلاش آکادمی گام همواره ارزش نهادن به فراگیری صحیح و اصولی موسیقی تمامی هنر آموزان و علاقمندان به موسیقی می‌باشد.
شما عزیزان همواره می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه‌ی آموزش و برگذاری کلاس پیانو در کرج با مشاوران ما در گام موزیک تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین و سریعترین شکل راهنمایی کنند.

جهت مشاهده ویدئو آموزش گیتار در آموزشگاه موسیقی گام کلیک کنید.

آموزش پیانو برای مبتدی ها در کرج

بهترین آموزشگاه برای ثبت نام کلاس پیانو در کرج

تدریس پیانو به صورت انفرادی و گروهی در کرج 

55 نظر
  • حمید بقایی
    نوشته شده در 14:25h, 27 آوریل پاسخ

    از نظر من آموزشگاه گام بهترین آموزشگاه در کرج در زمینه انواع سازها و به خصوص ساز پیانو هست ممنونم از استادان عزیز و مدیریت این مجموعه

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:23h, 19 سپتامبر پاسخ

      درود بر شما جناب بقایی عزیز. سپاس از شما و همراهی تان.

  • محمدرضا
    نوشته شده در 21:12h, 29 آوریل پاسخ

    سلام وقت بخیر من فرزندم ۴ ساله هست و خیلی مایل هستم ساز پیانو رو در آموزشگاه شما یاد بگیره از چه سنی میتونم ثبت نامش کنم ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:22h, 24 اکتبر پاسخ

      درود بر شما محمدرضای عزیز. از اینکه به تقویت هوش موسیقایی فرزندتان اهمیت می‌دهید از شما متشکریم. لطفا با شماره های ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در این خصوص راهنمایی کنند.

  • فاطمه احمدی
    نوشته شده در 16:08h, 30 آوریل پاسخ

    آموزشگاه گام یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه آموزش پیانو است من فرزندم در این آموزشگاه مشغول است ومن خیلی ممنونم از نحوه تدریس ?

    • GammMusic
      نوشته شده در 08:32h, 13 اکتبر پاسخ

      درود بر شما خانم احمدی عزیز . سپاس از همراهی و حسن انتخاب شما

  • پریوش اژدر
    نوشته شده در 18:00h, 02 می پاسخ

    سلام
    ساز پیانو چون که دامنه صوتی خیلی وسیع گسترده ای داره به ساز مادر معروفه خیلی خوشحالم که مشغول یاد گیری این ساز در آموزشگاه گام هستم ممنونم از استاد عزیزم

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:15h, 19 سپتامبر پاسخ

      درود بر شما پریوش جان . ما هم از همراهی شما خوشحالیم . پیروز و موفق باشید.

  • سمیرا بیرقی
    نوشته شده در 10:31h, 03 می پاسخ

    سلام بنده به تازگی به شهر کرج نقل مکان کردم و تازه با آموزشگاه گام آشنا شدم و خوشحالم که میتونم آموزش پیانو رو در آموزشگاه شما ادامه بدم?

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:14h, 19 سپتامبر پاسخ

      درود بر شما سمیرا ی عزیز. به شهر ما خوش امدید وخوشحالیم که میتوانیم کنار هم ساعات آموزشی مفید و اصولی ساز پیانو را بگذرانیم.

  • علی آفاق
    نوشته شده در 18:02h, 05 می پاسخ

    تصمیم دارم برای آموزش پیانو یک پیانو خریداری کنم برای استفاده پیانو در منزل بهتره از پیانو دیجیتال استفاده بشه یا پیانو اکوستیک شما چی پیشنهاد میدید ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:15h, 17 اکتبر پاسخ

      درود بر شما جناب آفاق گرامی. در این خصوص بهترهست که با کارشناسان با تجربه ما با شماره های ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند.

  • مهدیه
    نوشته شده در 20:38h, 07 می پاسخ

    سلام سپاسگزارم از اینکه تاریخچه ساز پیانو در مطالب شما گنجانده شده برای بنده خیلی مفید و کاربردی بود

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:01h, 19 سپتامبر پاسخ

      درود بر شما مهدیه عزیز. از همراهی شما سپاسگذاریم.

  • امیر رضا
    نوشته شده در 15:51h, 09 می پاسخ

    چقدر عالی که در مورد تاریخچه پیانو در این مقاله توصیح داده شده بسیار ممنونم از مدیریت سایت گام موزیک

    • GammMusic
      نوشته شده در 11:25h, 25 آگوست پاسخ

      درود بر شکا امیر رضای عزیز. ممنون از شما برای مطالعه ی مطالب. پیروز و سربلند باشید.

  • آفاق
    نوشته شده در 15:23h, 10 می پاسخ

    خیلی ممنون که توضیح دادید که محل قرار دادن ساز پیانو در منزل به چه صورت باید باشد بسیار موارد مفیدی عنوان شد بنده بسیار استفاده کردم

    • GammMusic
      نوشته شده در 11:07h, 25 آگوست پاسخ

      درود بر شما آفاق عزیز. از اینکه این مقاله برای شما کاربردی بود خوشحالیم.

  • زهرا توکلی
    نوشته شده در 12:37h, 11 اکتبر پاسخ

    سلام من از گام موزیک بابت آموزش هایی که در کلاس موسیقی پیانو در اختیار ما هنرجویان قرار میدهند مچکرم. بسیار پیشرفت داشتم.

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:58h, 11 اکتبر پاسخ

      درود بر شما زهرای عزیز. با تشکر از همراهی و تلاش مستمر شما

  • محمدرضا شریفی
    نوشته شده در 10:56h, 09 فوریه پاسخ

    سلام من میخواستم صمیمانه از استاد عزیزم که ساز پیانو رو در کنارشون آموزش میبینم تشکر کنم. امیدوارم سلامت باشن

  • علی ملکی
    نوشته شده در 22:25h, 12 فوریه پاسخ

    سلام وقت بخیر من میخوام به صورت خصوصی آموزش پیانو رو توی آموزشگاه شما یاد بگیرم، امکانش هست ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:04h, 13 فوریه پاسخ

      درود بر شما جناب ملکی. بله اموزش پیانو بصورت خصوصی و انفرادی در اکادمی گام موزیک ارائه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳- ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

  • رامتین پیوندی
    نوشته شده در 11:43h, 15 فوریه پاسخ

    با سلام
    مطالب صفحه آموزش پیانو شما را مطالعه کردم وبسیار برام مفید بود. امیدوارم همیشه مطالبتون رو به روز نگه دارید. با تشکر فراوان

    • GammMusic
      نوشته شده در 11:59h, 20 فوریه پاسخ

      درود بر شما جناب پیوندی. از همراهی شما سپاسگذاریم.

  • سعید
    نوشته شده در 11:00h, 23 فوریه پاسخ

    سلام وقت بخیر برای آموزش پیانو و سلفژ که توی مقالتون اشاره کردین میشه آموزش هر دو رو همزمان پیش ببریم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:30h, 06 مارس پاسخ

      درود بر شما سعید عزیز. لطفا با اکادمی گام موزیک از طریق شماره‌های ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳- ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند. موفق باشید.

  • سید محمد مهدی
    نوشته شده در 15:43h, 22 می پاسخ

    سلام
    وظیفه ی خود دانستم از اساتید و کادر مجرب شما نهایت تشکر را به عمل بیاوردم
    موفق و سربلند باشید

  • آیت امینی
    نوشته شده در 10:15h, 13 جولای پاسخ

    سلام من آموزش پیانو رو در آموزشگاه شما گذروندم و در حال حاضر در تلاش هستم تا خبلی حرفه ای تر ادامه بدم. میخواستم ازتون بخاطر کلاس پیانو عالی که برگذار کردین تشکر کنم

  • رضا بمانی
    نوشته شده در 11:56h, 13 جولای پاسخ

    سلام
    من در یکسال گذشته چند بار مطالب مربوط به آموزش پیانو در کرج رو مطالعه کردم و از اینکه به صورت متوالی اطلاعات جدید در سایتتون گذاشتید از شما سپاسگزارم . من دوستدار پیانو هستم و همیشه پیگیر مطالب جدید. سپاسگذارم

    • GammMusic
      نوشته شده در 11:47h, 18 جولای پاسخ

      درود بر شما رضا عزیز. از شما برای همراهی ودقت نظرتان ممنون هستیم. بروز بودن در دادن اطلاعت و نحوه آموزش پیانو همواره هدف آکادمی گام موزیک می‌باشد.

  • شیوا آزادفر
    نوشته شده در 01:29h, 16 جولای پاسخ

    سلام میخواستم بخاطر تعرفه آموزشی عالی تون برای شرکت تو کلاس پیانوی کرج تشکر کنم. من برای آموزش پیانو بودجه زیادی نداشتم اما خوشحالم که توی آموزشگاه درجه یک شما تونستم بهترین شرایط رو برای ثبت نام داشته باشم.

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:08h, 24 جولای پاسخ

      درود بر شما شیوا عزیز. تلاش ما همیشه حفظ کیفیت آموزشی بوده و هست.از همراهی شما خوشحالیم

  • Noora
    نوشته شده در 09:00h, 05 اکتبر پاسخ

    سلام من به راهنمایی یکی از دوستانم برای آموزش پیانو با اکادمیامی شما آشنا شدم. میخواستم تشکر کنم از استاد عزیزم خاطر سبک آموزش روان و برخوردشون موقع آموزش. خیلی ممنون

  • غزل حبیب نژاد
    نوشته شده در 18:59h, 07 اکتبر پاسخ

    سلام من میخوام آموزش پیانو رو از صفر شروع کنم، شما برای یادگیری بهتر و موثرتر کلاس گروهی پیانو رو توصیه میکنید یا کلاس خصوصی ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. مرسی

    • GammMusic
      نوشته شده در 23:26h, 07 اکتبر پاسخ

      درود بر شما غزل عزیز. در محتوای آموزشی و سبک آموزش پیانو توسط استاد چه درکلاس های گروهی و با خصوصی فرقی وجود ندارند. آکادمی گام موزیک بر طبق یک مشاوره با شما، بسته به نوع سلیقه، استعداد و راحتیتان آموزش را برایتان ارائه می‌دهد.

  • محمد دهقانی
    نوشته شده در 15:26h, 16 اکتبر پاسخ

    سلام وقت بخیر میخواستم از استاد تدریس پیانو آموزشگاهتون تشکر کنم که انگیزه و شوق پبانو زدن رو برای دختر من دو چندان کردن. موفق باشید

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:28h, 16 اکتبر پاسخ

      درود بر شما جناب دهقانی با تشکر از همراهی شما داشتن استعداد و شناساسیی صحیح آن در کودکان بر میزان یادگیری و تلاش مستمر آنها نتیجه مستقیم دارد. با ارزوی موفقیت برای فرزند پر تلاش شما

  • صبا
    نوشته شده در 11:10h, 24 اکتبر پاسخ

    سلام
    دختر من آموزش مقدماتی پیانو را با تدریس عالی استاد پیانو گذرونده و خیلی مشتاقه ادامه بده. میخواستم از آموزش عالیتون تشکر کنم.

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:38h, 24 اکتبر پاسخ

      درود بر شما صبا عزیز. با آرزوی موفقیت روزافزون برای فرزند با استعداد شما

  • فرزانه محجوب
    نوشته شده در 18:57h, 26 اکتبر پاسخ

    سلام به توصیه یکی از دوستانم برای آموزش پیانو به اکادمی شما اومدم. از مشاوره و وقتی که برام گذاشتین تا راهنماییم کنید ممنونم. واقعا بهترین آموزشگاه پیانو در کرج هستین

  • آرش محمدی
    نوشته شده در 16:13h, 31 اکتبر پاسخ

    استعدادیابی و تدریس درست و اصولی پیانو به کودکان یکی از مهمترین اقداماتی هست که میشه برای آیمده نگری و حفظ ذوق هنری بچه هامون انجام بدیم. از همراهی استاد عزیز آکادمی گام موزیک و مشاوره ای که با پسرم انجام دادن ممنونم

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:35h, 05 نوامبر پاسخ

      درود بر شما آقای محمدی عزیز. تلاش گام موزیک همواره شناسایی استعداد ها و پرورش آن در افراد بوده و هست. از همراهی شما با آکادمی تخصصی پیانو کرج سپاسگذاریم.

  • نداطاهریان
    نوشته شده در 13:22h, 16 نوامبر پاسخ

    مناز آموزشگاهتون دیدن کردم و برای ثبت نام در کلاس پیانو با استادتون یک جلسه مشاوره ای عالی داشتم.ممنونم از وقت و صبری که بخرج دادن واقعا

    • GammMusic
      نوشته شده در 20:41h, 18 نوامبر پاسخ

      درود بر شما خانم طاهریان. از اینکه برای آموزش پیانو آکادمی گام موزیک را انتخاب کردید سپاسگذاریم. موفق باشید.

  • محمدرضا علیزاده
    نوشته شده در 15:28h, 23 نوامبر پاسخ

    صدای ساز پیانو انقدر روحنواز هست که اصلا متوجه گذر زمان در حین تمرین نمیشم.خیلی دوست دارم بعد از گذروندن کلاس پیانو در حد عالی پیانو بزنم . ممنونم از همراهی استاد عزیز و حرفه ای پیانو خودم که همیشه بهم انگیزه میدن

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:32h, 23 نوامبر پاسخ

      درود بر شما محمدرضا عزیز. برای داشتن شوق یادگیری و تلاشی که برای آموزش پیانو بخرج میدهید به شما تبریک میگوییم. رسیدن به هدف با تلاش و انگیزه ی شما بسیار نزدیک هست. موفق باشید

  • سحر داووتیان
    نوشته شده در 16:58h, 30 نوامبر پاسخ

    آموزش پیانو رو از بچگی شروع کردم اما بخاطر نوع تدریس بعضی اساتید واقعا از ادامه دادنش پپشیمون شدم. الان چهار ماه میشه که در آکادمی تخصصی پیانو گام موزیک زیر نظر بهترین استاد آموزش پیانو دوره میبینم و واقعا از نواختن لذت میبرم. ممنون

    • GammMusic
      نوشته شده در 16:03h, 05 دسامبر پاسخ

      درود بر شما سحر عزیز . با آرزوی موفقیت برای شما پیانیست عزیز

  • مهران یاری
    نوشته شده در 22:50h, 09 دسامبر پاسخ

    من آموزش پیانو با جدیدترین تکنیک های بین الملی رو توی کرج، فقط در آموزشگاه گام موزیک دیدم. چقدر خوشحالم که بهترین روش آموزش پیانو رو زیر نظر استاد با تجربه تدریس پیانو می‌گذرونم. انیدوارم به زودی با بهترین نتیجه در از این آموزشگاه مدرک پایان دوره آموزش پیانو ام رو بگیرم

    • GammMusic
      نوشته شده در 16:31h, 12 دسامبر پاسخ

      درود بر شما آقای یاری عزیز. با تشکر از همراهی شما با آکادمی تخصصی آموزش پیانو کرج موفق باشید

  • حنانه
    نوشته شده در 16:48h, 09 ژانویه پاسخ

    گام موزیک بهترین آموزشگاه تدریس پیانو در کرج هست که مدرک پایان دوره معتبر هم ارائه میده. واقعا خوشحالم که برای آموزش پیانو با شما شروع کردم و زحمات استاد عزیزم هم ممنونم که همیشه همراه و مشوق من برای یادگیری بیشتر بودن

  • آیت امینی
    نوشته شده در 16:51h, 09 ژانویه پاسخ

    تعرفه های ثبت نام کلاس پیانو توی کرج رو من خیلی دربارش تحقیق کردم و اکادمی تخصصی پیانو گام موزیک با بهترین تعرفه و هزینه ثبت نام کلاس پیانو رو با کیفیت آموزشی عالی در اختیار عاشقای پیانو گذاشته. ممنون از مدیریت و اساتید مجموعه

  • سیاوش حیدری
    نوشته شده در 16:54h, 09 ژانویه پاسخ

    من عاشق صدا و نت ها و کلاویه های این ساز هستم. ولی کلا هیچی از نواختن پیانو بلد نیستم. میخواستم بدونم اگه بخوام توی کلاسای پیانوتون شرکت کنم آموزش پیانو رو به صورت خصوصی یرای مبتدی ها هم ارائه میدین ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 17:20h, 11 ژانویه پاسخ

      درود بر شما سیاوش عزیز. بلهدوست عزیز. آموزشگاه تخصصی گام کلاس های خصوصی تدریس پیانو را به شکل منعطف از سطوح مبتدی تا پیشرفته برای علاقمندان برگزار میکند.

ارسال دیدگاه