آموزشگاه موسیقی گام

 

آموزش ویولن در کرج

آموزش ویولن در کرج

آموزش ویولن در کرج

آموزش ویولن در کرج بصورت تخصصی در آموزشگاه موسیقی گام برگزار می‌گردد.
آکادمی گام موزیک یکی از بهترین آموزشگاه‌های تدریس تخصصی ساز ویولن در رده‌های سنی متفاوت زیر نظر برترین اساتید با تجربه در سطح کرج می‌باشد.
امروزه داشتن یک مهارت موسیقی که بصورت تخصصی بتوان آنرا فراگرفت، نواخت و حتی آموزش داد، یکی از بهترین راهکارها برای افزایش مهارت فردی است. آموزش ویولن در کرج نیز از این قاعده مستثنی نیست. آموزشگاه تخصصی گام موزیک نظر به ارائه آموزش های تخصصی در زمینه موسیقی کودک، آموزش سازهای ایرانی و کلاسیک در رده‌بندی بهترین آموزشگاه‌های تخصصی موسیقی در شهر کرج قرار دارد.

آموزش ویولن در کرج

چشم انداز گام موزیک بعنوان بهترین آموزشگاه تخصصی ویولن در کرج همواره تمرکز بر روی آموزش دقیق، اصولی و با کیفیت ساز ویولن به هنرجویان است. تلاش ما در تیم آموزش موسیقی ارائه و بکارگیری شیوه های جذاب برای تدریس ویولن در کرج و پیشرفت گام به گام و تدریجی کسانی است با اصول پایه‌ای موسیقی و تکنیک‌های ویولن آشنایی ندارند و از سطوح مبتدی شروع و تا رسیدن به سطح عالی و حرفه ای ادامه دارد. بنابراین حفظ کیفیت آموزشی از داشتن رقابت قیمت آموزشی برای ما ارزشمند تر است.
از جمله راهکارهای مجذوب کننده و موثر آکادمی موسیقی گام موزیک در امر آموزش و تدریس ویولن در کرج ایجاد انگیزه توسط اجراهای گروهی بین هنرجویان و طرح بازی‌های آموزشی به شیوه‌ای سرگرم کننده برای هنر آموزان خردسال علاقمند به یادگیری ویولن جهت تسلط  بهتر  از تمرین‌ها و تکنیک‌های آموزشی است. 
با ثبت نام در کلاس‌های آموزش ویولن آموزشگاه موسیقی گام شما فرصتی مناسب برای رشد و پیشرفت و یادگیری موسیقی و ساز ویولن را در میحطی کاملا آکادمیک و تکنیکی خواهید داشت.
مطالعه بیشتر: آموزش تخصصی گیتار در کرج

تدریس ویولن در کرج

آنچه در آموزشگاه موسیقی ویولن گام موزیک ارجعیت دارد کشف استعداد و پرورش موسیقی در هنر آموزان علاقمند به فراگیری و آموزش ویولن است. در صورتیکه بدنبال فرصت برای تدریس و آموزش ویولن در کرج هستید آموزشگاه ما با برگذاری کلاس‌های آموزشی ویولن برای کودکان و بزرگسالان با استعداد و علاقه‌مند به موسیقی رسالت مقدس هنری خود را انجام داده و برای زمان و اعتماد ارزشمند شما احترام بالایی قائل هستیم.

آموزش ویولن در کرج

ساز ویولن از جمله سازهای پرطرفداری است که برای یادگیری آن از هر گروه سنی طالب فراگیری و شرکت در کلاس آموزش ویولن در کرج هستند. هنرآموزان آکادمی گام موزیک بعد از مشاوره و انجام ثبت نام و حضور در کلاس آموزش ویولن باید مراحل آموزشی را طبق طرح سر فصل‌های درسی تدوین شده توسط این آکادمی را طی کنند. سپس در هر جلسه با بررسی تمارین و رفع ایرادات توسط بهترین استاد ویولن در کرج شما به رویای نوازندگی ویولن نزدیک می‌شوید.
مطالعه بیشتر:  تدریس اصولی پیانو درکرج

از مزایای شرکت در کلاس ویولن در کرج به صورت حضوری داشتن دقت بالای استاد بر روند یادگیری هنرجو است. اینکه آیا شما تمام اصول لازم را در هنگام نشستن و نواختن ویولن رعایت می‌کنید امری است که در ابتدای اموزش و تدریس ویولن در کرج، مورد توجه اساتید می‌باشد. نحوه درست در دست گرفتن ویولن و نواختن آن اولین گام آموزشی است که در صورت یادگیری درست آن، شما برای طی کردن باقی روند آموزشی به آن نیاز دارید.
آکادمی تخصصی ویولن گام موزیک همواره بر ایجاد محیطی صمیمی و دوستانه در کلاس ویولن در کرج تأکید داریم. زیرا در این محیط کودکان ضمن آموزش و تمرکز بر نکات و تکنیک‌های ویولن نوازی از همکاری و تعامل با یکدیگر نیز حمایت کرده و حس اعتماد به نفس لازم برای پیشرفت در موسیقی و نواختن نکات تدریس شده در کلاس ویولن را افزایش می‌دهد.

کلاس ویولن در کرج

آموزشگاه موسیقی گام موزیک به عنوان اولین آکادمی تخصصی آموزش ویولن در کرج با داشتن سال‌ها تجربه در تدریس ساز ویولن به هنرجویان متعدد توانسته است بهترین و کارامدترین متدهای آموزشی را  در امر اموزش ویولن در کرج  به کار گیرد. در نهایت با دادن مدرک معتبر به هنرآموزان فارغ التحصیل شده این ساز مسئولیت آموزشی خود را با سربلندی به اتمام برساند.
 کلاس‌های آموزشی ویولن گام موزیک با داشتن محیطی دوستانه و حمایت‌کننده توانسته است با افزایش حس همکاری، ارتباط سازی موثر و تعامل با سایر هم دوره ای ها را برای هنرآموزان خود برقرار کنند. بنابراین شاگردان می‌توانند از تجربه هم‌نوازی با دیگران هم بهره‌مند شوند. گام موزیک همچنین با ایجاد فرصت‌های برگزاری اجراهای عمومی و کنسرت‌ها، به صورت دوره ای به نمایش استعداد و توانایی‌های هنرآموزان در مقابل مخاطبان پرداخته که باعث افزایش حس رقابت آموزشی مفید و ایجاد انگیزه یادگیری بیشتری شده است. 

آموزش ویولن در کرج

کوک سیم‌های ویولن از زیر به بم به ترتیب عبارتند از: می‌ (سیم اول)، لا (سیم دوم)، ر (سیم سوم)، (سل)سیم چهارم). توانایی‌های گسترده این ساز هم به لحاظ تکنیک هم ساختار ویولن را به سازی بسیار توانا برای اجرای قطعات کلاسیک و قطعات موسیقی ایرانی تبدیل کرده است. همچنین ویولن ساز اصلی ارکستر نیز محسوب می‌شود . به طور کلی ویولن در هنگام نواخته شدن با 3 نقطه چانه، شانه و دست چپ در تماس است و هر یک از این نقاط بخشی از بار دست گرفتن ساز را به دوش می‌کشند. ویولن توسط آرشه‌ای نواخته می‌شود که بطور کلی از 2 قسمت چوب و موی آرشه تشکیل می‌شود. موی آرشه از جنس دم اسب یا مواد مصنوعی است. ویولن در اواخر دوره سلطنت ناصرالدین شاه به ایران آمد و به دلیل شباهت آن با ساز کمانچه، نوازندگانی مانند تقی دانشور، حسین هنگ آفرین، و ابراهیم آژنگ در دارالفنون به فراگیری این ساز مشغول شدند.

آموزش ویولن به کودکان در کرج

تدریس ویولن در کرج فقط مختص به گروه سنی خاص و یا افراد با تجربه در حوزه موسیقی نیست. در آکادمی موسیقی گام موزیک آموزش پیانو در کرج برای گروه‌های سنی مختلف از کودکان تا بزرگسالان طرح درس شده است. هنرآموزان صرفه نظر از پیش زمینه آموزشی و یادگیری‌های قبلی از سطوح مبتدی تا پیشرفته آموزش می‌بینند. ساز ویولن از جمله سازهایی است که طرفداران خود را در هر گروه سنی دارد. ممکن است شما در اطراف خود کودک خردسالی را بیینید که توانایی خوبی در نواختن ویولن برخوردار است و این موجب شگفت زده شدن شما نیز باشد. اما آنچه بر همگان روشن است این است که کودکان هم در صورت داشتن علاقه و پشتکار و همچنین شرکت در کلاس ویولن در کرج، با صرف وقت و تمرین و ممارست می‌توانند در این عرصه به خوبی استعداد و هنر خود را برهمگان نمایش دهند.
مطالعه بیشتر: آموزش تخصصی ارف به کودکان در کرج

بهترین کلاس ویولن در کرج

بر اساس تجربه سالها برگذاری کلاس ویولن در کرج به شما علاقمندان و عزیزانی که در این عرصه پا گذاشته‌اید می‌گوییم که، فرآیند یادگیری ویولن یک مسیر زمان‌بر و گاها طولانی است. پس شما علاوه بر داشتن انگیزه برای آموزش ویولن و شرکت در کلاس های ویولن نیاز به مداومت، صبوری، افزایش و حفظ تمرکز، و تمرین‌های منظم و مستمر دارید. علاوه بر این شما هنرجویان عزیز برای رسیدن به سطوح پیشرفته و مهارت‌های حرفه‌ای در نواختن ساز ویولن، معمولاً بصرف زمان نیاز دارید. در این صورت شما قطعاً پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه آموزش ویولن نسبت به روزهای آغازین خود خواهید داشت و قادر خواهید بود قطعات مختلفی را نهایت مهرست و تسلط با ویولن اجرا کنید.

آموزش ویولن در کرج

یک اصل مهم را بارها در طول زندگیمان شنید‌ه‌ایم که توجه به کیفیت از کمیت آن بیشتر ارزش دارد. اگر شما تمرین‌های آموزشی و نکاتی که در حین آموزش ویولن در کرج را با دقت، توجه و علاقه زیاد تمرین کنید بسیار موثر تر است. تا اینکه که کاملا بدون توجه فقط با ساز درگیر شوید و نام آنرا تمرین بگذارید. پس با شرکت در کلاس اموزش ویولن در کرج و داشتن ممارست و تمرین و تکرار اصول تخصصی آموزش داده شده به شما توسط بهترین استاد ویولن به رویای ویالونیست شدن نزدیک و نزدیک تر می‌شوید.
مطالعه بیشتر: آموزش آواز پاپ و کلاسیک در کرج

آموزشگاه موسیقی ویولن در کرج

گام موزیک بعنوان بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج سال‌ها افتخار آموزش موفق به علاقمندان موسیقی و سازهای مختلف را داشته است. در این بین تدریس و آموزش ویولن در کرج یکی از پرطرفدارترین سازها در بین هنراموزان ما بوده است. گام موزیک توانسته است این امکان را به آنها بدهد تا در دنیای شگفت‌انگیز  نواختن ویولن غرق شده و مهارت‌های اصولی و تکنیکی را برای اجرای موسیقی با ویولن فرا بگیریند. آکادمی ویولن گام موزیک به تدریس ویولن با رویکردی شخصی و دقیق اعتقاد داشته و به شما این امکان را می‌دهد با تمرکز بالا و پیشرفتی مطمئن و قدم به قدم، در زمره بهترین نوازندگان و دانش آموختگان دوره‌های آموزش ویولن در کرج شوید.
آموزشگاه موسیقی گام با برگذاری کلاس‌های گروهی آموزش ویولن در کرج باعث ایجاد ارتباطات اجتماعی موثری در هنرآموزان می‌شود. بنابراین با ایجاد محیطی با انگیزه تلاش می‌کنیم تا هنرجویان برای بهبود خود زمینه نواختن و به اجرا در آوردن آنچه که در کلاس ویولن در کرج به آنها تدریس شده است تشویق شوند.

بهترین استاد ویولن در کرج

برای اکثر علاقمندان به شرکت در کلاس ویولن در کرج، بسیار حائز اهمیت است که تدریس ویولن تحت نظارت بهترین استاد ویولن در کرج باشد. بنابراین باید مهمترین ویژگی های یک استاد تراز اول تدریس ویولن را برایتان شرح دهیم.
گام موزیک بعنوان آکادمی تخصصی آموزش ویولن در کرج بنابر سال‌ها تجربه تدریسو آموزش تخصصی موسیقی و ساز ویولن، معیار همکاری خود را با اساتید بر مبنای موارد زیر قرار می‌دهد.
داشتن تخصص و تجربه‌های موفق آموزشی بر پایه تسلط کامل بر تکنیک‌ها و اصول نوازندگی، تئوری موسیقی است.
از دیگر ویژگی های داشتن علاقه و انگیزه فراوان به ساز و انتخاب بهترین شیوه ارائه و آموزش دانش خود به هنرآموزان خود است.
از ویژگی‌های بارز بهترین استادان ویولن در کرج توانایی شناسایی نیازهای هر دانش‌آموز را دارند. این عزیزان با تجربه توانایی این را دارند که برنامه‌های آموزشی تدوین شده را بر اساس توانایی‌ها، نقاط قوت و ضعف، و هدف هر دانش‌آموز سفارشی می‌کنند. بهترین استاد آموزش ویولن قادر است به صورت فردی و متناسب با هر دانش‌آموز روش‌ها و تمرینات مناسبی جهت بهترین بازدهی در تدریس ویولن ارائه دهند.
مهارت‌های بالای ارتباطی بهترین مدرسان ویولن آموزشگاه گام تاثیر بالایی در ارائه بازخوردهای سازنده و موثر به هنرآموزان دارد. قدرت ارتباطات قوی آن‌ها منجر به توجه به جزئیات دقیق‌تر و توانایی انتقال آسان‌تر مفاهیم و تکنیک‌های پیچیده متناسب با میزان درک هر هنرجو است. این خود در فرایند ایجاد انگیزه و علاقمندی بیشتر افراد به یادگیری اثر مطلوب دارد.
مطالعه بیشتر: آموزش تخصصی سه تار در کرج

قیمت کلاس ویولن در کرج

ما در آموزشگاه گام تعرفه و قیمت کلاس ویولن در کرج را به صورت کاملا معقول و منصفانه ارائه کرده‌ایم تا هنرجویان گرامی بدون داشتن دغدغه‌های مالی بتوانند به دنبال علایق موسیقی و استعداد خود آمده و بهترین مدارج را بدست آورند.
از آنجایی که تعرفه ثبت نام در کلاس ویولن در کرج برای والدین و هنرآموزان اهمیت دارد باید بگوئیم که گام موزیک با ارائه تدوین بهترین درسنامه های آموزشی برای تدریس ویولن در کرج  توسط تیم منحصر به فرد آموزشی و اساتید درجه یک آموزش ویولن در کرج  سالهاست که رتبه بهترین اموزشگاه تخصصی ویولن در کرج را به خود منصوب کرده و با داشتن تعرفه‌های منصفانه و منعطف آموزشی در کنار بهترین‌های موسیقی آینده این مرز و بوم باشد.  

بهترین مدرس ویولن در کرج - آموزش خصوصی ویولن در کرج - کلاس خصوصی ویولن در کرج

پیش‌تر برایتان شرح دادیم که آموزش ساز ویولن محدود به سن و سال و جنسیت خاصی نیست. شما با هر میزان از بودجه که در دسترس داشته باشید می‌توانید برای شرکت در کلاس ویولن در کرج اقدام کنید. کلاس ویولن در کرج از سطح مبتدی تا حرفه ای به صورت خصوصی و گروهی برگزار می‌گردد و با اجراهای زنده نیز همراه است. انتخاب آموزشگاه ما برای آموزش ویولن، به شما فرصتی می‌دهد تا به رسیدن به رویای خود یک گام نزدیکتر شوید. گروه آموزشی آکادمی موسیقی گام  اینجاست تا شما را در این مسیر همراهی کرده و تمامی ابزارها و پیش نیازهای لازم برای آموزش ویولن در کرج را ارائه کند. اگر علاقه‌مند هستید که هنر و خلاقیت خود را از طریق نواختن ویولن برای خود و دیگران به نمایش بگذارید و برای بهبود و مهارت‌ ویولن نوازی اقدامی کنید گام موزیگ بهترین انتخاب برای شماست.

مشاهده ویدئو آموزش ویولن در اپارات گام موزیگ

تدریس تخصصی ویولن در کرج - آموزش و تدریس ویولن کودک در کرج -تعرفه کلاس ویولن در کرج

24 نظر
  • آروشا خسروی
    نوشته شده در 17:08h, 24 آوریل پاسخ

    سلام و عرض ادب من خیلی دوست دارم ساز ویولن یاد بگیرم ولی چپ دست هستم آیا میتونم این ساز رو در دستانم درست نگه دارم و یاد بگیرم ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:47h, 17 اکتبر پاسخ

      درود بر شما آروشای عزیز. در این خصوص به شما این اطمینان را میدهیم که هیچ فرقی ندارد شما چپ دست باشید و یا راست دست! در هرصورت نیازمند آن هستید که مهارتهایی را به جهت نواختن ویولن بیاموزید که تا بحال آموزش ندیده اید. تمرین و ممارست در فرایند یادگیری بسیار مهم است. پیروز و موفق باشید.

  • حمید بنفشه خواه
    نوشته شده در 15:43h, 30 آوریل پاسخ

    ساز ویولن از لحاظ تکنیکی از جمله سازهای بسیار توانایی است که از جمله سازهای اصلی در اجرای ارکستر میباشد بنده از هنرجویان آمورشگاه شما هستم و تشکر میکنم از استاد عزیزم

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:35h, 01 نوامبر پاسخ

      درود بر شما حمید عزیز از همراهی شما با آکادمی گام موزیک متشکریم.موفقیت شما آرزوی ماست.

  • الهه نظری
    نوشته شده در 17:19h, 02 می پاسخ

    سلام شرایط سنی برای آموزش ساز ویولن به جه صورت هست برای ثبت نام فرزندم در آموزشگاه شما سوال میکنم ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:19h, 24 اکتبر پاسخ

      درود بر شما الهه عزیز. در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم با مشاوران ما در آکادمی گام موزیک از طریق شماره های ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ تماس بگیرید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنند. موفق باشید.

  • آوا حسینی
    نوشته شده در 16:33h, 04 می پاسخ

    سلام و عرض ادب
    برای کسانی که مبتدی هستن و تازه میخوان شروع کنن به آموزش ساز ویولن مدت زمان کلاسهای آموزشی به چه شکلی هست بهتره از کلاسهای گروهی استفاده بشه یا خصوصی؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:34h, 17 اکتبر پاسخ

      درود بر شما آوای عزیز. درباره مدت زمان، اکادمی گام موزیک برنامه های آموزشی مدون و با انعطافی را برای آموزش هنرجویان تدبیر نموده است. اما در خصوص یادگیری ویولن به صورت کلاس گروهی و یا انفرادی تا حدی به نظر خود شما بستگی دارد. در صورت داشتن سوال در این زمینه با کارشناسان ما از طریق شماره های ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ نیز می‌توانید در ارتباط باشید.

  • منافی
    نوشته شده در 21:19h, 07 می پاسخ

    سلام وقت بخیر برای کسانی که مبتدی هستند و میخوان ساز ویولن یاد بگیرن چقدر زمان میبره یعنی مدت زمان آموزش چقدر طول میکشه؟

  • محمدرضا
    نوشته شده در 14:24h, 09 می پاسخ

    سلام برای یادگیری کامل ساز یولن چقدر زمان احتیاج هست و آیا شرایط سنی وجود داره ؟

  • لیلا زمانی
    نوشته شده در 15:32h, 10 می پاسخ

    من تازه مشغول آموزش ساز ویولن شدم ولی کوک کردن این ساز برام خیلی سخته آیا به مرور میتونم بهتر یاد بگیرم ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 11:06h, 25 آگوست پاسخ

      درود بر شما خانم زمانی عزیز. انجام کوک ساز به ممارست و تمرین مداوم احتیاج دارد. در طول دوره آموزش با کمک و راهنمایی استاد خود به توانایی و تبحر بالایی می‌رسید.

  • Fateme
    نوشته شده در 22:42h, 22 مارس پاسخ

    سلام و وقت بخیر
    بهترین ویولن برای مبتدی چی معرفی میکنید
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • GammMusic
      نوشته شده در 11:14h, 26 مارس پاسخ

      درود بر شما فاطمه عزیز. در خصوص سوالتون لطفا با شماره های ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ تماس بگیرید تا مشاوران ما در آکادمی گام موزیک شما رو راهنمایی کنند.

  • نگار فروتن فر
    نوشته شده در 17:01h, 22 می پاسخ

    با سلام من میخواستم بدونم میشه برای ترم تابستون آموزش ویولن رو به صورت خصوصی بهم تدریس کنید؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 11:55h, 23 می پاسخ

      درود بر شما نگار عزیز.بله آموزشگاه گام موزیک برای آموزش ویولن در کرج برنامه‌های آموزشی منعطفی را برای هنرجویان در نظر گرفته است. موفق باشید.

  • نوشا
    نوشته شده در 15:02h, 05 نوامبر پاسخ

    ویولن یکی از بهترین سازهایی هایی که من به عمرم دیدم. توانایی نواختن اون فقط نیاز به استعدادو علاقه، شرکت در یک کلاس اصولی اموزش ویولن و تمرین های مستمر داره. با رعایت این نکات هرکسی میتونه یه ویولنیست تراز اول بشه. با تشکر از استاد عزیزم

    • GammMusic
      نوشته شده در 18:18h, 08 نوامبر پاسخ

      درود یر شما نوشا عزیز. با تشکر از نکته سنجی و اشاره به موارد مهمی که ذکر کردید. موفق باشید

  • آرش حیدری
    نوشته شده در 17:20h, 30 نوامبر پاسخ

    من همیشه به سازهای زهی علاقه داشتم و وقتی خواستم یک ساز رو بطور حرفه ای یاد بگیرم ویولن رو انتخاب کردم. خیلی خوشحالم که در بهترین آموزشگاه تدریس ویولن کرج آموزشم رو شروع کردم. امیدوارم بتونم یه روزی خودم هم در آموزشگاه گام موزیک به علاقه مندان یادگیری ویولن تدریس کنم 😍😊

    • GammMusic
      نوشته شده در 17:43h, 02 دسامبر پاسخ

      درود بر شما آرش عزیز. برای شما بهترین ها را آرزومندیم. موفق وسربلند باشید.

  • الهه خدری
    نوشته شده در 16:53h, 22 فوریه پاسخ

    من آموزش ویولن رو از سنین نوجوانی شروع کردم اما بخاطر اینکه آموزشگاه ها هیچ برنامه مدون و منظم آموزشی و نگاه به آینده آموزشی نداشتن بارها آموزشم نصفه مونده بود. خدا رو شکربا آکادمی تخصصی آموزش ویولن گام موزیک آشنا شدم. ممنون از مدیریت درست و اصولی این آموزشگاه برای اهداف آموزشی و تدریس ویولن. پاینده باشید.

    • GammMusic
      نوشته شده در 16:59h, 22 فوریه پاسخ

      درود بر شما خانم خدری عزیز. با تشکر از شما. تلاش ما در گام موزیک همواره آموزشی ساختارمند و کاربردی برای همه علاقمندان به یادگیری موسیقی هست. موفق باشید

  • سینا گلشنی
    نوشته شده در 16:56h, 22 فوریه پاسخ

    من از ترم تابستون آموزش ویولن رو در آموزشگاه گام شروع کردم. کاملا مبتدی بودم ولی علاقه خیلی زیادی برای آموزش ویولن دارم. ممنون از آموزش دقیق و کاربردی و حساب شده استاد خوبم که باعث انگیزه بیشتر من در یادگیری شده

    • GammMusic
      نوشته شده در 17:39h, 27 فوریه پاسخ

      درود بر شما سینا عزیز. با امیر به پیشرفت و موفقیت روزافزون شما

ارسال دیدگاه