آموزشگاه موسیقی گام

 

آموزش سه تار در کرج

آموزش سه تار در کرج

آموزش سه تار در کرج

آموزش سه تار در کرج در آموزشگاه تخصصی موسیقی گام موزیک به هدف توسعه مهارت های موسیقی برای علاقمندان ارائه می‌شود. ساز سه تار که از سازهای سنتی و زیبای موسیقی ایرانی است در تاریخ و فرهنگ کهن و ارزشمند ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد. به همین دلیل آموزشگاه‌ گام موزیک بعنوان مرجع تخصصی آموزشی ساز سه تار در کرج با تکیه بر دانش و تجربه اساتید و مدرسان مجرب و متخصص موسیقی، به هنرجویان با استعداد خود این امکان را می‌دهند تا به طورسیستماتیک و تخصصی ساز سه‌تار را فرا گیرند.

آموزش سه تار در کرج
برگزاری آموزش سه تار در کرج - تدریس سه تار در کرج و کلاس سه تار در کرج در آموزشگاه تخصصی موسیقی گام

یادگیری ساز سه‌تار در آموزشگاه تخصصی موسیقی گام موزیک، به این دلیل حائز اهمیت است که در کنار آموزش سه تار در کرج شما مسئولیت یادگیری اصولی و شناخت درست از این ساز را هم آموزش می‌بینید. بنابراین در جهت انتقال فرهنگ موسیقی غنی و اصیل این ساز ایرانی به نسل‌های آینده در مرتبه استادی حرفه‌ای قرار خواهید گرفت.
این ساز قدیمی و ارزشمند به عنوان بخشی از تاریخ و هویت موسیقی ایران، در آینده نیز همچنان مورد توجه علاقمندان به شرکت در کلاس سه تار خواهد بود. سه تار از سازهای موسیقی ایرانی و جزو دسته سازهای زهی زخمه‌ای (مضرابی) است. به سازهایی مانند سه تار، کمانچه و تار زهی زخمه‌ای مقید نیز می‌گویند. برای نواختن این دسته از سازها هر بار که با دست چپ یکی از سیمها را روی نقطه‌ای از دسته ساز میفشاریم طول سیم مرتعش را تغییر داده و به تبع آن نت یا صدای سیم را عوض می‌کنیم. پس هر سیم قادر به اجرای چندین نت هست
.
مطالعه بیشتر: آموزش اصولی تار در کرج

آموزش سه تار در کرج

یادگیری ساز سه‌تار در یک آموزشگاه تخصصی موسیقی این امکان را برای هنرجوی مستعد یادگیری فراهم می‌سازد تا توانایی بهتری برای توسعه مهارت‌های موسیقی بدست آورد. حضور موثر در یک محیط کاملا آکادمیک به دانش‌ آموزان امکان می‌دهد تا مهارت‌های موسیقی خود را از پایه تا سطوح پیشرفته و عالی تقویت کنند. از جمله این مهارت‌ها می‌توان به آشنایی با نت‌خوانی، فنون اجرایی، تکنیک‌های صحیح نوازندگی ساز، تقویت شنوایی و اجرا و تمرین خلاقانه قطعات موسیقی زیر نظر اساتید مجرب تدریس سه تار در کرج اشاره کرد. این مهارت‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کنند تا پس از طی دوره ها و طرح بندی آموزش‌های اصولی تدوین شده در آکادمی تخصصی آموزش سه تار کرج – گام موزیک به یک نوازنده حرفه‌ای و ماهر تبدیل شوند.
مطالعه بیشتر: آموزش تخصصی گیتار در کرج
ساز تار به علت بزرگ بودن کاسه ،صدای بم تر و قوی تری نسبت به سه تار دارد و ساز سه تار به علت کوچکتر بودن ، صدای ریزتر و ملایم تری دارد.تار به علت قوی تر بودن صدا در ارکستر و به عنوان ساز گروهی نیز استفاده می شود ولی سه تار به علت حجم صدای کمتر ، به صورت تکنوازی یا دو نوازی نواخته می شود.

تدریس سه تار در کرج

توانایی در تدریس ساز سه‌تار توسط اساتید مجرب و متخصص در حوزه موسیقی و در یک آموزشگاه تخصصی موسیقی اهمیت زیادی دارد. آموزشگاه‌ گام موزیک با ارائه زیرساخت‌های مناسب محیطی و تکنیکی، فضایی برای ایجاد ارتباطات هنری و انتقال دانش موثر برطبق اصول و فنون آموزشی مورد تایید و استاندارد این امکان را به هنرآموزان می‌دهند تا ساز سه‌تار را به خوبی یاد بگیرند. همچنین مهارت‌های موسیقی خود را تقویت کرده و فرهنگ موسیقی ایران را حفظ کنند و در ایجاد ارتباط با سایر نوازندگان نیز شریک شوند.

آموزش سه تار در کرج

در حالی که در سازهای زهی زخمه‌ای مطلق هر سیم فقط یک نت را اجرا می‌کنند. (در یک کوک ثابت هر سیم برای ایجاد صدای تنها یک نت استفاده می‌شود مانند سنتور و قانون) در ساخت ساز سه تار از چوب، فلز، زه و نخ نایلون استفاده می‌شود. کاسه معمولا از جنس چوب توت ودسته عموماً از جنس چوب گردو است. صفحه رو معمولاً از جنس چوب توت و در بعضی موارد از چوب اسپروس و گوشی‌ها معمولا از جنس چوب گردو و در بعضی موارد از چوب رُز وود یا آبنوس هستند. تعداد پرده‌های سه تار 25 تا 28 عدد می‌باشند. سه تار امروزی چهار سیم دارد. این ساز با ناخن انگشت اشاره دست راست نواخته می‌شود. سه تار سازی است که هم به‌ صورت تک نوازی و هم گروه نوازی مورد استفاده قرارمی‌گیرد. هر چند سه تار را از خانواده تنبور می‌دانند اما عملا به تار نزدیکتر است چنانچه معمولا نوازندگان تار با سه تار نیز آشنا هستند. سه‌تار به عنوان یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای همراهی با آواز ایرانی نیز شناخته شده است.

مطالعه بیشتر: آموزش پیانو در گام موزیک 

بهترین استاد سه تار در کرج

آموزشگاه تخصصی موسیقی سه تار گام موزیک بعنوان  مرجعی برای تدریس و یادگیری مهارت‌های موسیقی در کرج ، در طول سال ها فعالیت تخصصی خود توانسته است بستری مناسب برای آموزش ساز سه ‌تار در کرج را فراهم می‌کند. اولین و بالاترین تفاوت این آموزشگاه‌ با سایر مراکز آموزش موسیقی داشتن اساتید و مدرسان مجرب و متخصص است که دارای سوابق درخشان تحصیلی آکادمیک و آموزش موسیقی هستند.
بنابراین اصل آموزش و تدریس سه تار را با تکیه بر دانش فنی به روز و تدوین دوره‌های کارآمد آموزشی برای ساز سه تار در نظر گرفته‌ایم. همچنین این امکان تنها در آکادمی سه تار گام موزیک فراهم آمده است که هنرآموزان عزیز ما بتوانند در پایان دوره آموزش، مدرک رسمی و معتبر پابان دوره شرکت در کلاس های سیستماتیک و تخصصی ساز سه‌تار را هم دریافت کنند.

بهترین کلاس سه تار در کرج

آنچه آکادمی موسیقی گام موزیک را نسبت به سایر مراکز آموزش موسیقی متمایز کرده است توجه منابع و نحوه آموزش نوین ساز سه تار است. استفاده و بکارگیری برترین منابع آموزشی توسط اساتید خوب سه تار، برای تدریس هرچه بهتر سه تار توانسته است طیف وسیعی از علاقمندان به شرکت در کلاس سه تار در کرج را به بهترین شکل آموزش دهد.
مهمترین نکته در فرایند یادگیری و آموزش سه تار داشتن تمرین، پشتکار و علاقه شخصی به نواختن سه‌تار برای پیشرفت در این ساز اساسی است.
همیشه به خودتان اجازه دهید از موسیقی لذت ببرید و با احساس زیبا نواختن سه‌تار را تجربه کنید. کلاس‌های آموزش سه تار توسط آموزشگاه موسیقی گام و با همکاری اساتیدی که در این رشته تحصیلات آکادمیک و تجارب فراوان آموزشی دارند برگزار می‌شوند.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه از ساعت 10 الی 20 با آموزشگاه موسیقی گام تماس بگیرید.

آموزش سه تار در کرج

مشاهده ویدئو آموزش سه تار در آپارات گام موزیک

آموزش سه تار برای کودکان در کرج

آموزش سه تار برای کودکان از اهمیت بسزایی برخوردار است. زیرا یادگیری موسیقی می‌تواند به رشد ذهن و رشد شناختی کودکان کمک نماید. سه تار یکی از سازهای بسیار هیجانی و پرشور می‌باشد که مختص گروه سنی خاصی نمی‌باشد و تمامی سنین می‌توانند از این نوع ساز استفاده نمایند. نیاز هر کودکی است تا با استعدادهای طبیعی خود آشنا شود چه بسا این استعداد با موسیقی شکوفا شود.
شاید برای کودکان و خردسالان تدریس سه تار در وهله‌ی اول مقداری سخت و گنگ به نظر برسد اما برنامه‌ی آموزشی باید طوری باشد تا مخاطب را جذب کند، خوشبختانه در استودیو موسیقی گام از اساتید به نام و برجسته ای استفاده شده تا کودکان شما به موسیقی و ساز سه تار علاقه‌مند شوند.
اهمیت شرکت در کلاس سه تار کودکان در کرج علاوه بر آشنایی با سازهای سنتی و نوای زیبای موسیقی ایرانی می‌تواند ارتباطی عمیق و
مستقیم با تاریخچه ارزشمند این ساز با نسل های آینده برقرار نماید. کودکان مستعد یادگیری ساز سه تار امروز، مانند پل‌هایی مستحکم معیارها و ارزش‌های موسیقی ایرانی را به نسل های  بعد منتقل می‌نمایند. این رسالت ما را در آموزشگاه گام موزیک برای تداوم آموزش تخصصی سه تار در کرج، بخوبی معنا می‌کند.

مطالعه بیشتر: آموزش ویولن نوازی در کرج

کلاس سه تار کودکان در کرج

طبق تحقیقان معتبر صورت گرفته در سراسر دنیا اثبات شده است که شرکت در کلاس‌های موسیقی برای کودکان خصوصا کلاس سه تار برای کودکان در کرج تأثیرات مثبتی ‌ بر روند یادگیری موسیقی کودکان نسبت به آموزش در منزل و به صورت انفرادی دارد. آنچه در مورد سیستم آموزش موسیقی به کودکان، مطرح است اهمیت یادگیری موسیقی به صورتی تاثیرگذار و فرح‌بخش برای کودک است. حضور مستمر و با انگیزه در کلاس های تدریس سه‌تار در کرج برای کودکان در مرحله اول موجب توسعه مهارت‌های ذهنی و تعاملات اجتماعی با سایرین می‌گردد.
دقت داشته باشید که آموزش سه تار به کودکان در یک آموزشگاه تخصصی موسیقی، همواره به آنها کمک می‌کند تا قدرت شنیداری تقویت شده‌ای برای حس شنوایی دقیق و حساس به اصوات داشته باشند. کودکان با فراگیری تعالیم درست و اصولی و آشنایی با مقدمات لازم و تکنیکی توسط اساتید خود در کنار انجام تمرین‌های ساده اما مستمر، و با تمرکز بر روی تک به تک نت‌ها و تنظیمات موسیقی، توانایی شنوایی شان بهبود یافته و به مرور تشخیص نت‌ها و آکوردها را هم با قدرت بیشتری مسلط می‌شوند.

آموزش سه تار از مبتدی تا پیشرفته در کرج

آکادمی تخصصی آموزش سه تار در کرج با ارائه بهترین متدهای آموزشی خود توانسته است هنرجویان زیادی را در این زمینه آموزش دهد. مبنای آموزشی همواره بر اساس یادگیری از مبتدی و پیشرفته بوده است. بسته به میزان علاقه و استعداد و توانایی علاقمندان به یادگیری سه تار در کرج کلاس ها و گروه بندی هایی متناسب با بهترین شرایط برای آموزش سه تار در کرج در نظر گرفته ایم. با توجه به تجربه های آموزشی موفق خود و همکاری با بهترین اساتید جهت تدریس سه تار در کرج پاسخگوی یاز به آموزش هنرجویان خود در تمام گروه های سنی هستیم.

آموزش سه تار در آموزشگاه موسیقی گام

از مزیت‌های برتر یادگیری ساز سه تار در آکادمی تخصصی موسیقی و سه تار گام موزیک ایجاد یک ارتباط و همبستگی پویا بین افراد علاقه‌مند به آموزش سه ‌تار در کرج با سایر نوازندگان این مجموعه است. در آموزشگاه موسیقی گام موزیک با برگذاری کنسرت‌های دوره‌ای داخلی بین هنراموزان محیطی سرار مهیج و با انگیزه بوجود می‌آید تا در آن دانش آموزان در کنار هم تمرین کنند.
برگذاری اجراهای گروهی ساز سه تار در کنار سایر سازها باعث به اشتراک گذاری تجربیات و تسلط بهتر با یکدیگر شده و این ارتباطات و همبستگی‌ها، علاوه بر ارتقای تبادل تکنیک‌های موثر و مهارت‌های نوازندگی بین دانش‌ آموزان شده همچنین احساس انسجام و تعلق خاطر به جامعه موسیقی را بطور فزاینده ای افزایش می‌دهد. .

تدریس خصوصی سه تار به کودکان در کرج - کلاس سه تار کودکان در کرج - کلاس خصوصی سه تار در کرج

11 نظر
  • مه لقا عزیزی
    نوشته شده در 17:01h, 24 آوریل پاسخ

    سلام من دخترم رو میخوام در آموزشگاه شما ثبت نام کنم برای آموزش سه تار آیا شرایط سنی داره ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:57h, 15 نوامبر پاسخ

      درود بر شما خانم عزیزی. برای راهنمایی بیشتر در مورد شرکت در کلاس سه تار گام موزیک، لطفا با شماره های ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ تماس بگیرید. موفق باشید

  • کاوه احمدی
    نوشته شده در 15:12h, 27 آوریل پاسخ

    سلام و عرض ادب من خیلی علاقه دارم که ساز سه تار رو یاد بگیرم ولی چپ دست هستم امکان آموزش این تار برای من به چه ترتیبی میشه میتونم خوب یاد بگیرم؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 10:32h, 03 جولای پاسخ

      درورد بر شما کاوه عزیز. در خصوص سوالاتون برای آموزش سه تار پیشنهاد میکنم با کارشناسان ما با شماره ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳ – ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند، موفق باشید.

  • فریده حسینی
    نوشته شده در 13:45h, 28 آوریل پاسخ

    بنده جدیدا در کلاس سه تار آموزشگاه شما ثبت نام کردم و خیلی پیشرفت داشتم تا به امروز از استاد عزیزم کمال تشکر را دارم ?

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:37h, 07 نوامبر پاسخ

      درود بر شما فریده عزیز. از همراهی شما با آکادمی گام سپاسگذاریم. موفق و پیروز باشید.

  • معصومه کریمی
    نوشته شده در 12:02h, 12 می پاسخ

    سلام من در یکی از اموزشگاههای تهران مشغول آنوزش ساز سه تار هستم و قراره به زودی به کرج نقل مکان کنیم امکانش هست ادامه آموزش رو در آموزشگاه شما ببینم ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 13:14h, 19 سپتامبر پاسخ

      درود بر شما ممعصومه عزیز. بله این امکان وجود دارد. در این خصوص بهتر هست با یکی از مدرسین ساز سه تار در اکادمی گام مشاوره ای انجام بدید تا سطح آموزشی و میزان تبحر شما سنجیده بشه .

  • ریحانه سعدی
    نوشته شده در 11:36h, 18 جولای پاسخ

    من قبلا سه تار جای دیگه اموزش دیده بودم اصلا نتونستم چیزی یاد بگیرم ولی پیش شما که اومدم برای یادگیری من به مرحله ای رسیدم که خودم دارم اموزش میدم دستتون درد نکنه .

  • مرضیه
    نوشته شده در 15:28h, 31 اکتبر پاسخ

    یادگیری و شرکت در کلاس سه تار یکی از بهترین تصمیماتی بود که در زندگیم گرفتم. از استاد عزیز آموزش سه تارم ممنونم که لذت یادگیری رو برام دوچندان کردن.

    • GammMusic
      نوشته شده در 16:07h, 31 اکتبر پاسخ

      درود بر شما مرضیه عزیز. از همراهی شما با گام موریک خوشحالیم. موفق باشید.

ارسال دیدگاه