آموزشگاه موسیقی گام

 

آموزش آواز در کرج

آموزش آواز در کرج

آموزش آواز در کرج

آموزش آواز در کرج با آموزشگاه موسیقی گام تحت نظر استادان برجسته ایران آموزش داده می شود. آواز ترکیب علم و هنر است. هنر تسلط به آواز از نواهای موسیقی است که از قرن‌ها قبل در میان ایرانیان رواج داشته است.
اگر بخواهیم مختصر توضیح دهیم، آوازهای سنتی ایرانی شامل: آواز ابوعطا، آواز افشاری، آواز دشتی، آواز بیات ترک و آواز اصفهان است.
دسته بندی آوازها به آواز ابوعطا، آواز افشاری و … باعث می‌شود بسیاری از افراد هر کدام از دسته‌ها را یک فرم موسیقیایی بدانند در حالی که به عنوان مثال نباید آواز افشاری را از آواز عطایی جدا دانست. تفاوت در دسته بندی‌ها به نوع محتوایی موسیقیایی اشاره دارد.

آموزش آواز در کرج

همه ما از تاثیری که موسیقی و فراگیری تکنیکی آن بر روی جسم و روان انسان می‌گذارد مطلع هستیم. ممکن است این تجربه برای شما بارها تکرار شده باشد، هنگامی که تحت تاثیر احساسات شدیدی اعم از شادی و یا ناراحتی هستید، ناخودآگاه به خواندن آواز و یا تکرار آهنگی که با شرایط روحیتان سازگار است روی می‌آورید. آموزش آواز در کرج یکی از آموزش‌های موثر در بهبود سلامت روان و همچنین تقویت ارگانهای جسم شما است. 
داشتن تمرین و حضور مستمر در کلاس آواز در کرج گام موزیک باعث شناسایی محدودیت های صدای شما می‌شود. این یک امر طبیعی است و همه ما محدودیت هایی در منطقه صوتی خود داریم. اما هیچ محدودیتی وجود ندارد که با تمرین و پشتکار به نقطه قوت تبدیل نشود.
مطالعه بیشتر: آموزش تخصصی گیتار در کرج

تدریس آواز در کرج

با آموزش آواز در آموزشگاه موسیقی گام ، انواع روش‌های دیگر یا سیستم‌های آموزشی صدا همراه با تمرین‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های به روز هماهنگ می‌شوید.
هدف اصلی ما تغییر صدای ذاتی شما نیست.قصد و مقصود ما این است که تبدیل به صدایی منحصر به فرد شوید و صدای خود را داشته باشید.
هرچه تمرین شما بیشتر باشد دقت روی تنفس هم بالاتر می‌رود در نتیجه فرایند تنفس و نفس گیری هم بهتر می‌شود. این را با تجربه سال‌ها تدریس آواز در کرج و همراهی بسیاری از هنرجویان آواز می‌گوییم. احساس اینکه شما توانایی آواز خواندن را دارید باعث ایجاد حس انگیزه و تقویت اعتماد به نفس در وجودتان می‌شود. اینکه جنس صدای شما چگونه است در مقایسه با دانش تکنیکی و تسلط شما بر روی ردیف و شیوه فراگیری و تدریس اواز در کرج در مدار پایین‌تری قرار دارد.

برای مثال در آموزش آواز سنتی در کرج اینکه چگونه ایرادات صدای شخص برطرف شود مطرح نیست اما داشتن تکنیک و نحوه اجرای اصولی همیشه شرط اصلی است. آموزشگاه موسیقی گام موزیک با برگذاری کلاسهای آموزش آواز در کرج همواره در نظر دارد تا شما با هر صدایی که دارید و حتی بدون داشتن پیش زمینه، آموزش و تجربه قبلی، بتوانید آواز بخوانید. کافی است اراده کنید  و تنها با شرکت در کلاس آواز در کرج تکنیک‌های اصولی آوازخوانی را یاد بگیرید و از مزایا و تاثیرات عالی آن در زندگیتان بهره‌مند شوید.
مطالعه بیشتر: آموزش تخصصی پیانو در کرج

آموزش آواز در کرج

یکی از پایه‌های کار صوتی، ایجاد اعتماد به نفس است. اما بیش از این، ما باید آواز خواندن را بیاموزیم تا هنگام خواندن، تکنیک مناسب را بیاموزیم. زمانی که شما با تکنیک درست و سالم آواز می‌خوانید، در واقع شما صدای خود را برای ماندگاری و استقامت و همچنین عملکرد بهینه حفظ می‌کنید.
تکنیک خوب شامل درک ابزار شما و استفاده از عادت‌های توصیه شده هنگام گرم شدن یا کار کردن با صدای شماست. برای ایجاد یک اثر هنری، نیاز به شناخت و درک آن هنر دارید. هدف شما در یادگیری آواز نباید فقط ایجاد یک صدا برای خواندن باشد بلکه چگونگی عملکرد و یادگیری تکنیک‌ها نیز در اولویت است.

با آموزش آواز در آموزشگاه موسیقی گام، انواع روش‌های دیگر یا سیستم‌های آموزشی صدا همراه با تمرین‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های به روز هماهنگ می‌شوید.
هدف اصلی ما تغییر صدای ذاتی شما نیست.قصد و مقصود ما این است که تبدیل به صدایی منحصر به فرد شوید و صدای خود را داشته باشید.
مطالعه بیشتر: تدریس موسیقی کودک 

بهترین کلاس آواز در کرج

در آموزشگاه موسیقی گام صدای شما تقویت می‌شود و در راستای شکوفایی و توانمندسازی استعداد شما تحت نظر اساتید برجسته‌ی کشور آموزش صورت می‌گیرد. اساتید برجسته آموزشگاه موسیقی گام با تمرکز بر روی یادگیری هنرجو دوره‌های آموزشی را برگزار می‌کنند. با توجه به سن و استعداد هنر و دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود.

آموزش آواز در کرج
کلاس آواز در کرج

برگذاری کلاس‌های آواز به صورت گروهی و یا انفرادی در کرج و ارائه تکنیک‌های نوین تقویت صدا و تقویت حنجره توسط برترین اساتید آموزش آواز کرج  در گام موزیک بعنوان تخصصی ترین آموزشگاه آواز کرج صورت گرفته است.
در این خصوص برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی ما در زمینه کلاس آواز تخصصی برای بزرگسالان و کودکان در کرج طبق کلاس‌بندی جامع و منعطف با طرح درس و منابع آموزشی اصولی و با کیفیت تدوین شده است. طیق این آموزش ها و تاکیدات اساتید برتر آواز گام موزیک توصیه می‌شود این است که آنچه مستقیما روی تقویت عضلات حنجره تان تاثیر می‌گذارد مداومت در آوازخوانی است. اگر بتوانید هر روز زمانی را برای داشتن تمرین آواز خوانی طبق اصولی که اساتید آموزش آواز پاپ کلاسیک و ایرانی، در کلاس آواز در کرج به شما آموزش می‌دهند، اختصاص بدهید بسیار به پیشرفت خود کمک کرده‌اید.
جهت اطلاع از کلاس‌ها و ثبت نام در دوره‌های آموزشی با آموزشگاه موسیقی گام تماس بگیرید. آموزشگاه موسیقی گام واقع در کرج در زمینه آموزش هارمونیکا، آموزش سه تار، آموزش تار، آموزش آواز فعالیت دارد.

کلاس‌ تخصصی آواز در کرج

از دیگر خدمات آموزشی ما در گام موزیک ایجاد کلاس‌های تخصصی آواز در کرج در محیطی حمایت کننده برای هنرجویان توانمند آموزش آواز این آموزشگاه است. منظور از حمایت کنندگی در وحله اول کشف میزان پتانسیل صدای هنرجویان است. متعاقب آن بازشناسی سطح استعدادها و توانمندی‌های فرد شرکت کننده در کلاس‌های تخصصی آموزش آواز در کرج اولویت ما در آکادمی تخصصی آواز گام است. مرحله بعدی ارائه آموزش تخصصی آواز بر اساس نیازها و هدف‌های تعیین شده آموزشی توسط استاد مجرب آواز آموزشگاه گام موزیک می‌باشد.

آموزش خوانندگی در سبک های پاپ، پاپ کلاسیک و ایرانی

از گذشته تا کنون آموزش آواز به روش سنتی به نقل از گذشتگان به نسل آینده رسیده است. آموزش به این شیوه است که استاد گوشه هایی را می‌خواند و سپس هنرجو آنها را به خاطر می‌سپارد و تا جلسه بعد تمرین می‌کند. در جلسه بعد هنرجو می‌خواند و اشکالاتش را رفع می‌کند.
در این جلسات به مباحث مربوط به صداسازی پرداخته می‌شود. هنرجو همزمان با آموزش آواز به صورت تخصصی با صدا سازی و نکات تکنیکی در آموزش آواز آشنا می‌شود.

آموزش آواز پاپ در کرج

آموزش آواز در کرج

آواز پاپ امروزه با نام رایج خوانندگی پاپ بین اکثر افراد جامعه رواج دارد. علت اینکه این سبک آواز بین رنج های سنی متفاوت مقبول واقع شده است همه پسند بودن است. این سبک بدلیل قابل تطبیق بودن با سایر سبک‌ها می‌تواند مرجع یادگیری اولیه خوانندگی و آواز باشد. بدین صورت که افراد علاقمند به آواز و خوانندگی ابتدا آموزش خود را با یادگیری آواز پاپ در کرج آغاز می‌کنند.
آکادمی گام موزیک اولین آکادمی تخصصی آموزش موسیقی در شهر کرج است. این آموزشگاه با هدف آموزش تخصصی ساز های موسیقی ایرانی و جهانی  دایر شده است. گام موزیک آموزش آواز در کرج یا آموزش خوانندگی در سبک های: آواز پاپ، آواز پاپ کلاسیک و همچنین آواز ایرانی را به صورت کاملا آکادمیک، برای هنرجویان مستعد و علاقمند به فراگیری آواز ارائه می‌دهد. 

یادگیری فنون و اصول آواز خوانی منجر به شناخت دقیق و هرچه بیشتر این مهارت می‌گردد. هدف از آواز خواندن هرگز اجرایی شامل تقلید از دیگران نیست. آواز خواندن باید مبتنی بر فراگیری تکنیک ها باشد. آواز ایرانی به گونه ای است که فرد بصورت تنهایی و یا جمعی با استفاده از روش تقلید از استاد و تکرار و مداومت قطعه مورد نظر را به شیوایی و روان اجرا کند. اما همانطور که اشاره کردیم هنر اموزش آواز در کرج  مبتنی بر اصول، تکنیک‌های مهم و کمی خلاقیت است.

بهترین آموزشگاه آواز در کرج

در آموزشگاه گام بعنوان بهترین آموزشگاه آواز پاپ کرج به دو روش تدریس آواز پاپ برای علاقمندان  ارائه می‌گردد.

  •  صداسازی و آواز پاپ

     این روش صداسازی محور است. همپچنین بر پایه شناخت عضلات مهم در نفس گیری و تمرینات مناسب برای تقویت هر یک از آن‌ها ایجاد شده است. آشنایی و شناخت اعضای مهم در تولید صوت و تمرینات مناسب برای تقویت هر یک از آن‌ها از ویژگی های مهم این روش است. 
     

  • اصول تخصصی آواز پاپ با متد SPPS

این روش با طرح درسی سطح بندی شده تدریس آواز پاپ  برای هنرجویانِ علاقمند طراحی شده است. این متد در هشت فصل همراه با آزمون های پایان دوره طراحی شده است. در هر فصل تمام دروس از پیش مشخص و ضبط شده و فایل‌های صوتی با کیفیت مطلوب در اختیار هنرجو قرار می گیرند.

آموزش خوانندگی پاپ کلاسیک در کرج

آنچه در تدریس و آموزش آواز پاپ کلاسیک بسیار اهمیت دارد این است که سبک کلاسیک بیشتر از هرچیزی به رعایت اصول و مبانی موسیقی تاکید دارد. گام موزیک، بهترین آموزشگاه موسیقی کرج هم متدهای آموزشی خود را مبتنی بر این موارد تدوین کرده‌اند. ما در این مجموعه در قدم اول آموزش موسیقی پاپ کلاسیک بر روی فراگیری دقیق تئوری موسیقی، مبانی صدا سازی و یادگیری سلفژ اصرار داریم و برای اموزش این موارد طرح درس و کلاس بندی اصولی صورت گرفته است. در نتیجه استمرار و پیگیری انچه در مسیر اموزش برای هنرجویان برنامه ریزی شده است کم کم طرز درست تنفس از ناحیه دیافراگم که برای یک دانشجوی اموزش آواز پاپ و پاپ کلاسیک در کرج بری خواندن لازم و ضرورری است را فرا می‌گیرند. اما در اکثر موارد این روند اموزشی در همراهی با ساز پیانو انجام می‌شود.

کلاس صداسازی در کرج

آموزشگاه تخصصی آواز کرج – گام موزیک برگذار کننده کلاس‌های صداسازی در کرج است. اهمیت شرکت در این کلاس‌ها برای ایجاد شرایط کشف و بهبود بخشیدن به قدرت صدای افرادی است که به خوانندگی و آواز علاقمند هستند. در کلاس تخصصی صداسازی ما با استفاده از تکنیک‌ها و تمرین‌های اصولی و منحصر به‌ فرد شما را در طی کردن مسیری موثر به سوی تجربه موفق  داشتن صدایی قدرتمند و متنوع همراهی خواهیم کرد.
آنچه در کلاس صداسازی گام موزیک به هنرجویان آموزش داده می‌شود، برگرفته از مباحث اصولی آموزش تنفس صحیح، فراگیری تکنیک‌های موسیقی، و توانایی و تسلط به تغییر و کنترل صدا می‌باشد. این مهارت‌ها زیر نظر بهترین استاد آواز کرج در آموزشگاه تخصصی آواز گام به شما آموزش داده می‌شود. همراهی اساتید زبده و با تجربه آواز کرج در پیشرفت و ارتقای قدرت صدای هنرجویان و همچنین درک درست مباحث و ایجاد ارتباط عمیق‌تر  با یکدیگر اثرات مفیدی خواهد داشت.

تدریس آواز به کودکان در کرج

آموزش آواز در کرج
آموزش تخصصی آواز به کودکان

کودکانی که استعداد یا علاقه به آواز خوانی دارند در آموزشگاه موسیقی گام با اساتید برجسته آواز خوانی را می‌آموزند.

  • اکتشافات صوتی کودک را مهم جلوه دهید و او را تشویق کنید.
  • به کودک فرصت بدهید که به تنهایی و با دیگران آواز بخواند.
  • سعی کنید که کودک در بین افراد قوی آواز خوانی قرار بگیرد و با آنها تمرین کند.

آموزش آواز بانوان در کرج

بانوان با استعدادی که علاقمند به فراگیری دوره های تکنیکی آموزش آواز در کرج هستند می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های آموزش آواز کرج به صورت تکنیکی از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه گام موزیک ثبت نام نمایند. فراگیران آموزش آواز پاپ در کرج، می‌توانند با ثبت نام در کلاس‌های آموزش آواز پاپ در کرج در آکادمی گام موزیک دوره آموزشی خود را با اساتید خانم با تجربه این مجموعه بگذرانند. لازم به ذکر است که پس از گذراندن سر فصل‌های مشخص شده تحت آموزش برترین اساتید آواز کرج می‌توانند مدرک معتبر دوره آموزش اواز خود را از آکادمی گام موزیک دریافت نمایند. آموزشگاه تخصصی آواز گام موزیک پیشگام در آموزش آواز با مدرک در کرج می‌باشد.

تدریس خصوصی آواز در کرج

آکادمی تخصصی آموزش آواز گام موزیک با ارائه بهترین روش های آموزشی خود توانسته است هنراموزان با استعداد زیادی را در زمینه آواز و خوانندگی همراهی کند.  استفاده از اصولی‌ترین تکنیک‌های صدا سازی در سر فصل های آموزش اواز در کرج به شما کمک می‌کند تا صدای خود را پیدا کرده و ان را به درستی تقویت کنید.
داشتن تمرین و ممارست باعث می‌شود صدای شما همچون یک ساز به بهترین شکل، کوک شود. در این راه اساتید آواز گام موزیک همراه شما هستند تا شما را از یک هنرجوی مبتدی آموزش آواز به یک هنرآموز موفق با حنجره ای قوی و طلایی تبدیل شوید.

دقت در هنگام آواز و حتی ایستاده ادا کردن آواز بسیار کمک کننده است. این عمل باعث می‌شود حجم بیشتری از فضا برای تنفس وجود داشته باشد و در هنگام آواز خوانی ذخیره تنفسی بیشتری داشته باشید. این امر به داشتن تارهای صوتی سالمتر هم کمک می‌کند و مداومت در انجام این حرکات سلامت  تارهای صوتی شما را تضمین می‌کند.

بهترین استاد آواز خانم در کرج

آموزش آواز در کرج

 از منظر ما نقطه قوت یک استاد آموزش آواز با تجربه در کرج  بیشتر به صفات و تجربه شخصی استاد بستگی دارد.  اما طبق بررسی و نیاز سنجی‌های ما در آموزشگاه گام موزیگ برخی نقاط قوتی که ممکن است درباره استاد آموزش آواز خانم در کرج نسبت به اساتید آموزش آواز آقا وجود داشته باشد  در روند آموزشی فراگیران بی اثر نیستند.
برخی موارد را بطور مختصر برایتان عنوان می‌کنیم:
توانایی ایجاد ارتباط همبستگی: برای برخی افراد خصوصا برخی هنرآموزان خانم، ارتباط و همبستگی با استاد آوز خانم راحت‌تر و آسان‌تر است. زیرا بدلیل ارتباط عاطفی، تجربه مشابه جنسیتی تدریس آسان آواز در کرج در محیطی راحت‌تر برای یادگیری و توسعه صوتی آنها خواهد بود.
توانایی درک و توجه به نیاز های صوتی خانم‌ها: اساتید آموزش آواز خانم ممکن است به دلیل تجربه خود  در طی سالها آموزش و تدریس آواز در کرج و همچنین درک بهتری نسبت به نیازها و پیش نیازهای  آموزشی صوتی و تقویت صدا در خانم‌ها را دارند. بنابراین بهترین راهکارها و تمرین‌ها را برای تقویت و بهبود صداهای خانم‌ها را  ارائه می‌دهند.
داشتن حساسیت و نکته های فنی و ضروری در ارتباط با صدای خانم‌ها: این مورد ارتباط مستقیمی با تجربه بالای یک استاد آواز خانم در زمینه صدا و آواز و به طور خاص مشکلات و چالش‌هایی است که خانم‌ها ممکن است در بازگویی صدا داشته باشند. این افراد خیلی بتواند مشاوره‌ها و راهنمایی‌های مناسبی برای پیشرفت در زمینه آموزش آواز ارائه دهد.

هزینه آموزش آواز در کرج

ما در آکادمی تخصصی آموزش آواز کرج به یک اصل وفا داریم و رسالت هنری خود را همواره در حفظ و تداوم کیفیت آموزشی خود دیده‌ایم. بنابراین رعایت اصول تدریس و آموزش صحیح آواز تاکید فراوان داریم. از آنجایی که صرفا هزینه اموزش آواز در کرج طبق تعرفه درست و سنجیده‌ای تعریف شده است.

استفاده از برترین تجارب آموزشی آواز پاپ و همراهی برترین اساتید در آموزشگاه موسیقی گام در تدریس آواز کرج نقطه قوت ما نسبت به سایرین است. شما عزیزان علاقمند به اصول و فنون آواز و خوانندگی سبک تنها با انتخاب سبک مورد علاقه خود می‌توانید بقیه مسیر آموزشی خود را خیال راحت در گام موزیک طی کنید و بهترین بهره برداری را از زمان و مسیر پیشرفت خود داشته باشید. در نهایت بعنوان یک آموزش دیده حرفه ای در زمینه آموزش آواز با مدرک از آکادمی تخصصی آواز کرج فارغ التحصیل شوید.

گام موزیک در تلاش است تا همواره ذوق و استعداد یادگیری علاقمندان موسیقی را حمایت کرده و آنها را تا رسیدن به هدف نهایی و حرفه‌ای شدن مشایعت کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آموزش سازهای موسیقی در گام موزیک کلیک نمایید.
آموزش ساز ویولن  

 

بهترین آموزشگاه آواز در کرج - کلاس آواز گروهی در کرج

آموزش تخصصی آواز در کرج - کلاس خوانندگی در کرج - کلاس خصوصی آواز در کرج

25 نظر
  • پریوش
    نوشته شده در 21:24h, 29 آوریل پاسخ

    برای یادگیری آواز اول از همه باید به آموزش تکنیکها بپردازیم ممنونم از آموزشگاه گام که این فرصت رو برای کودکانمان فراهم کرده است

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:09h, 01 نوامبر پاسخ

      درود بر شما پریوش عزیز. از همراهی شما با آکادمی موسیقی گام متشکریم. پیروز و موفق باشید

  • پریچهر بیات
    نوشته شده در 18:07h, 02 می پاسخ

    سلام وعرض ادب
    این آوازهای سنتی ایرانی که در مطلب بالا ذکر شده انواع مختلفی داره فرق این آوازها در چه موردی هست ؟ کاشکی بیشتر در موردش توضیح میدادید ?

    • GammMusic
      نوشته شده در 15:03h, 02 ژانویه پاسخ

      درود بر شما خانم بیات عزیز. پیرامون اموزش اواز دراموزشگاه گام در سبک های پاپ ، پاپ کلاسیک و ایرانی به زودی مطالب جامعی در مقاله قرار میدهیم. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید خوشحال میشیم از طریق شماره های ۰۲۶۳۴۲۱۲۲۰۳- ۰۲۶۳۴۲۱۰۲۹۶ با مشاوران گام موزیک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

  • حسین کردبچه
    نوشته شده در 16:16h, 04 می پاسخ

    برای یادگیری آواز یادگیری تکنیکها در الویت است بهتره اول تکنیک این کار اموزش داده شود که خوشبختانه آموزشگاه گام خیلی اصولی و درست این روش آموزشی رو ارائه میده

    • GammMusic
      نوشته شده در 14:12h, 19 سپتامبر پاسخ

      درود بر شما حسین عزیز. با تشکر از همراهی شما. تلاش کاد ر آموزشی گام موزیک همواره همین بوده است که آموزش ها دقیق ، تکنیکی و اصولی باشد.

  • محمدی
    نوشته شده در 20:57h, 07 می پاسخ

    به نظر بنده برای آموزش آوار اول از همه باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشیم تا بتونیم در این زمینهدموفق بشیم

    • GammMusic
      نوشته شده در 13:45h, 19 سپتامبر پاسخ

      درود بر شما. یادگیری آواز یک پروسه زمانبر اما پویا هست. بسته به شدت علاقه و زمانی که برای آموزشها و انجام تمرین هایتان میگذارید این بازه متفاوت هست.

  • شیرین امینی
    نوشته شده در 11:19h, 23 فوریه پاسخ

    سلام من به آموزش آواز خیلی علاقه دارم ،صدای خوبی هم دارم میشه تو آموزشگاهتون با یک استاد خانم به صورت خصوصی کلاس بردارم ؟

    • GammMusic
      نوشته شده در 09:58h, 28 فوریه پاسخ

      درود بر شما خانم امینی عزیز. تبریک به شما برای استعداد ذاتی و صدای خوبتون. بله اموزش آواز در کرج در آموزشگاه گام موزیک به صورت خصوصی و با استاد مجرب خانم برای هنرجویان برگذار میشه.

  • مینو میرزاخانی
    نوشته شده در 17:13h, 22 می پاسخ

    با سلام با تشکر از کادر آموزشی آکادمی گام موزیک بخاطر آموزش درجه یک آواز این مجموعه خیلی خوشحالم که زیر نظر استاد عالی آموزش آواز در کرج در حال پیشرفت هستم.

    • GammMusic
      نوشته شده در 12:03h, 23 می پاسخ

      درود بر شما مینو عزیز. از اینکه برای آموزش آواز در کرج آکادمی گام موزیک رو انتخاب کردید مسروریم. پیروز و موفق باشید.

  • رعنا همت زاده
    نوشته شده در 13:29h, 16 نوامبر پاسخ

    خیلی خوشحالم که تعالیم و آموزشهای درست و اصولی آواز رو زیر نظر بهترین استاد خانم کرج میگذرونم. دیدن توانمندی خانم ها در آواز و تدریس آواز با استاد خانم خیلی لذت بخشه. موفق باشید

    • GammMusic
      نوشته شده در 20:52h, 18 نوامبر پاسخ

      درود بر شما خانم همت زاده. با آرزوی موفقیت در آموزش و گذراندن کلاس آواز شما. از اعتمادتان به گام موزیک سپاسگذاریم.

  • فهیمه عزیزیان
    نوشته شده در 15:22h, 23 نوامبر پاسخ

    تدریس آواز سبک پاپ برای بانوان این روزها خیلی مورد استقبال جامعه هست . من خیلی خوشحالم که بر طبق علاقه دخترم، اون رو به کلاس آواز گام موزیک فرستادم. به امید موفقیت همه جوانان با استعداد

    • GammMusic
      نوشته شده در 17:23h, 25 نوامبر پاسخ

      درورد بر شما خانم عزیزیان. با آرزوی موفقیت فرزند با استعداد شما در زمینه آواز . پیروز و موفق باشید

  • رعنا موسوی
    نوشته شده در 17:08h, 30 نوامبر پاسخ

    دختر من پنج سالشه و انقدر علاقه به خوانندگی و با صدای بلند خوندن شعر ها داره که به این نتیجه رسیدم استعداد خوانندگی داره. ممنونم از استاد خوب آواز گام‌ موزیک که اجازه دادن دخترم یک جلسه با هم سن و سالاش تو کلاس آواز شرکت کنه و باعث شدن که تو کلاس آواز ثبت نامش کنم.

    • GammMusic
      نوشته شده در 17:47h, 02 دسامبر پاسخ

      درود بر شما خانم موسوی عزیز از اینکه برای علاقه و استعداد کودکتان ارزش قائل هستید متشکریم. برای دختر با استعداد شما ارزوی موفقیت داریم.

  • آرام منصوری
    نوشته شده در 22:46h, 09 دسامبر پاسخ

    استفاده از تکنیک های عالی صدا سازی که بهترین استاد آواز کرج در کلاس ها به ما آموزش میدن در کنار تمرین های موثر نفس گرفتن خیلی به من کمک کرده که بتونم بدون قطع و وصل شدن تنفسم آواز بخونم. ممنونم از استاد عزیزم

    • GammMusic
      نوشته شده در 16:33h, 12 دسامبر پاسخ

      درود بر شما آرام عزیز. از همراهی شما با آکادمی تخصصی آموزش آواز کرج متشکریم. با آرزوی موفقیت برای شما

  • حمیدرضا امینی
    نوشته شده در 17:17h, 26 دسامبر پاسخ

    استفاده از تکنیک های صدا سازی و تمرین های مستمر باعث شده علاوه بر اینکه در طول شرکت در کلاس آواز مسلط تر باشم ، در حال صحبت عادی هم صدای بهتر و رساتری دارم. باتشکر از استاد درجه یک آواز آموزشگاه تخصصی آواز گام موزیک 🙏

    • GammMusic
      نوشته شده در 17:42h, 30 دسامبر پاسخ

      درود بر شما حمیدرضا عزیز. از همراهیتان با آکادمی تخصصی آواز گام موزیک سپاسگذاریم. با آرزوی موفقیت برای شما

  • صبا شریفی
    نوشته شده در 19:22h, 16 ژانویه پاسخ

    با تشکر از گام موزیک بخاطر برپایی کلاس آواز بانوان در کرج که باعث شدن با راحتترین سبک آموزشی صداسازی رو یادم دادن. مرسی از استاد عزیزم امیدوارم بتونم بهترین خودم رو در زمینه آموزش آواز بین خانم ها ارائه بدم

    • GammMusic
      نوشته شده در 16:23h, 18 ژانویه پاسخ

      درود بر شما صبا عزیز. از همراهی با آکادمی آواز گام سپاسگذاریم. موفق باشید

  • لیلا فرهادی
    نوشته شده در 16:03h, 15 فوریه پاسخ

    کلاس صدا سازی آواز پاپ از بهترین تجربه های آموزشی من در آموزشگاه موسیقی گام موزیک هست. آموزش آواز رو به تازگی شروع کردم و بسیار از استاد عزیز آوازم ممنونم

ارسال دیدگاه